25. Følg Hjertet Ditt

329 2 0
                                    

Video: Vlog je gevoel (Følg Hjertet Ditt)
Artist: Ghost Rockers
Bilde: Ghost Rockers

Barlind Pov: Mobilen min lyste opp, MÅL USKADELIGGJORT stod det. Heheh! Nå er Ghost Rockers sin tid ute! Nå kan INGEN avsløre oss. Kompanjongen min stod ved siden av meg og smilte.

Milla Pov: Mens vi kjørte mot ballet ringte jeg Tom som var i Politiet og ba dem komme til ballet. Jeg satt sammen med Jonas helt bakerst i DET SORTE ØYETS van.

Første rad: Alex....Morten.......Maren
Andre Rad: Jimmy og Kirsti
Helt bakers: Milla og Jonas

Jeg la hodet mitt på skulderen til Jonas og han så på meg. Nå skulle vi endelig få avslørt DET SORTE ØYET å få satt faren til Morten fri.
Når vi kom til ballet var alle sammen allerede kommet. Vi stod oppe på scenen og var klar. Hallo? Sa jeg inn i mikrofonen.

Alle stoppet å så på oss

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Alle stoppet å så på oss. Før konserten vår har vi noe velidg viktig å spille av for dere sa jeg og gav et vink til Alex som satte igang platespilleren. I kofferten med bevisene hadde vi også funnet en kassett spiller. En stemme var hørt over hele rommet: Du skal sørge for at Freebirds lar DET SORTE ØYET være ifred! Så sa morten sin far, Ja, men ikke på den måten. Kom igjen Jon. Så sa den andre stemmen igjen. Jeg er her Smith for deg. Jeg har hørt at de har bevis mot oss. Ja, men dette er å gå for langt sa Robert Krogh sin stemme. Nei! Freebirds har gått for langt og du skal sørge for å stoppe dem! Så stoppet videoopptaket og politiet kom inn. Det var ikke Robert Krogh som stod bak mordet på Freebirds, det var DET SORTE ØYET! Det er en kriminell organisasjon som driver med utpressing, utbytting og MORD! Freebirds hadde avslørt flere forbrytelser som de drev med. Og samlet bevis mot dem. Det var derfor de ble myrdet, de visste for mye! Sa jeg å trakk pusten, og med stolt stemme fortsatte jeg. Etter en intens jakt har vi funnet bevisene, og vi skal sørge for at disse forbrytelsene ikke lenger kan dekkes over og gjemmes bort. Jeg gikk vekk ifra mikrofonen, Jonas tokk over snakkingen og jeg gav kofferten med bevisene til Politi Tom.

Jonas Pov: DET SORTE ØYET eksisterer fortsatt, og de er overalt! Til og med på DAM! Når Jeg sa det kunne jeg se lærer due og rektor Akselsen gispe. Jeg så Peter Barlind og Cliff Smith komme inn, de presset seg forbi folk for å komme seg til oss. Robert Krogh var bare en marionette i hendene på, jeg så med sinte øyne på bedragerne som stod forran oss. Cliff Smith

 Cliff Smith

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.
Ghost Rockers & Det Sorte ØyetDonde viven las historias. Descúbrelo ahora