Video: Two Is Better Than One
Artist: Boys Like Girls,Taylor SwiftDedikert til: Lovezi som et takk for at du tokk deg tid til å lage en forside til meg😁
Ikke denne men den forgje😁Milla Pov: Neste dag beordret jeg Jonas om å bli hjemme. Jonas kunne ikke dra på DAM og møte Barlind. Da ville han prøve å kidnappe Jonas igjen. Og jeg mister ikke Jonas igjen. Nei! Ikke igjen! Så du truet med å lenke ham fast til sofaen? Spurte Kirsti med en latter i stemmen. Jeg nikket svakt. Jeg tror ikke Jonas brydde seg sa plutselig Alex og pekte. Vi snudde oss rundt og jeg kunne ikke tro det, Jonas! Kom vandrende mot oss. Som om han aldri hadde blitt kidnappet og dette var en helt vanlig Onsdag. Dette nekter jeg å tillate! Jeg kan ikke tro at han bare kommer på skolen og kan møte på Barlind når som helst og alt vi gjennomgikk for å redde ham. Jonas,du er tilbake! Sa en ikkeoverasket (åh gjett)....Barlind! Jeg masskjerte bort til dem. Jonas, vi har time nå så da stikker vi, stemmen min var hard. Jeg tenkte jeg og Jonas kunne ha en liten prat sa Barlind. Over mitt døde lik! Glefset jeg, tokk tak i Jonas og drod ham til et hjørne, langt vekk ifra Barlind. Hva i alle dager er det du driver med!? Spurte jeg. Jeg kan jo ikke bare ligge på sofaen hele dagen! Sa han. Aner du hva fare du er i bare du hviser deg her på DAM!? Spurte jeg. Ja jeg vet, men jeg skal hjelpe dere å fakke det sorte øyet sa han. Enten du liker eller ikke liker det! også gikk han. Jeg stirret sint/trist etter ham. Hvorfor skjønner han ikket at jeg bare vil det beste for ham!
Jonas Pov: Det tror jeg var litt for strengt sa Jimmy. Hva mener du? Spurte jeg. Milla var helt ute når du ble kidnappet sa han, hun nektet å gi opp! Det eneste hun tenkte på var å få deg tilbake sa han. Karakterene ikke bare til Milla men resten raste jo også nedover. Jeg så på ham. Og hun klikket når politiet ikke trodde på oss, selv når vi hadde gitt opp håpet hadde ikke Milla det! Hun elsker deg, Jonas! Sa han høyt. Elsket Milla meg!?
Milla Pov: Jeg satt ved skateparken, på en stein. En tåre randt nedover kinnet mitt. Jeg elsker Jonas av hele mitt hjerte og han bare vil ikke forstå det. Milla? Spurte en stemme, det var Jonas. Jeg snudde meg med ryggen mot ham, jeg kunne føle han sette seg ved siden av meg. En arm snek seg over skuldrene mine og jeg gjemte hodet mitt i brystkassen hans. Hånden hans la seg under kinnet mitt og løftet hodet mitt opp. Øynene våre møttes, Jonas lente seg mot meg. Hjertet mitt banket i brystkassen min og jeg kjente at jeg ble klam på hendene. Leppene våre møttes og jeg trakk meg fort unna med store øyne, øynene til Jonas hviste tristhet og kjærlighet. Jeg lente meg mot ham og vi kysset. Fyrverkeri eksploderte i magen min, kysset var fult av følelser og det føltes riktig. Ikke feil når jeg kysset Morten men riktig fordi jeg kysset Jonas. Vi trakk oss ifra hverandre og stirret inn i hverandres øyne. Hva ville skje nå?...........
ESTÁS LEYENDO
Ghost Rockers & Det Sorte Øyet
FanficGhost Rockers & Det Sorte Øyet er den første boken i Ghost Rockers serien. De fem vennene: Milla, Jonas, Kirsti, Alex og Jimmy har klart å løse mordgåten på Freebirds og er klare til å ta fatt på et nytt og spennede år på DAM. Når gjengen møtes for...