Milla Pov: Det var Jonas! Eller var det? Jeg fikk tårer i øynene. Milla! Sa Jonas og gikk mot meg. Nei! Sa jeg og rygget bakover, du er ikke ekte. Sefølgelig er han ekte sa Jimmy og omfavnet ham. Jeg ville ikke høre, hvis jeg tillot megselv å tro at dette virkelig var Jonas, var jeg dum. Dette var bare fantasi, hodet som spiller meg et puss. Milla, jeg er helt ekte sa han. NEI! Skrek jeg og løp. MILLA! VENT! Ropte han etter meg men jeg ville ikke stoppe. Jeg løp helt til jeg mistet pusten. Når jeg så meg rundt var det bare skog, tett med skog. Beina gav opp under meg og jeg falt sammen på bakken. Med hodet i hendene satt jeg midt ute i skogen og gråt. Hva hadde jeg gjort for å fortjene dette!? Milla sa en stemme. Jeg så opp og så inn i øynene hans. Er det virkelig deg? Spurte jeg med skjelven stemme. Jonas nikket, det tokk ikke lang tid før jeg rev ham ned sammen med meg og klemte ham. Jeg ville aldri slippe taket, ALDRI. Det var ikke nødvendig med ord, begge hviste hvor mye vi hadde savnet den andre.
Barlind Pov: HVORDAN KUNNE VI LA HAM SLIPPE UNNA! Ropte jeg rassende og slo en hånd i bordet. Ja men sjef, vi undervurderte de drittungene. Vet du hva! Vi skal følge med på hva enn de gjør, jeg driter i hvordan dere gjor det bare få det gjort! Vi er den som skal gå av med seieren ikke barnebarnet til Vic eller vennene hans! Jeg tokk opp mobiltelefonen, nå er det på tide å ta dette opp noen hakk.
Milla Pov: Jeg, Jonas, Kirsti, Alex og Jimmy satt i stuen hjemme hoss meg. Jeg tror det er best om at vi drar sa Alex. Nei dere trenger jo ik-jeg avbrøt ham. Jonas, du trenger så mye hvile så mulig så vi sees imorgenen på DAM. De nikket, sa hadet og gikk. Da var det bare meg og Jonas igjen. Jeg hentet en balje med vann og en klut. Kluten brukte jeg for å få av de vonde plasterne som var på armene til Jonas. Men du? Spurte Jonas meg. Jeg nikket som et tegn på at jeg hørte etter. Hva er Det Sorte Øyet og hvorfor ville de egentlig kidnappe meg? Det spørsmålet ville jeg ikke svare på. Har det noe betydning? Spurte jeg. Jonas skulle til å svare men jeg lot ham ikke, jeg fikk deg tilbake og det var alt jeg kunne ønske for. Jeg skulle til å vaske ansiktet hans men han grep håndleddet mitt. Du fant det? Spurte Jonas og så på armbånden med M en på. Jeg tokk det av og tokk den rundt hans håndledd. Jeg fant deg var svaret mitt og la kluten i baljen igjen. Jonas sine brune øyne møtte mine og vi begynte å lene oss mot hverandre. Vi skulle akuratt til å kysse da jeg trakk meg unna. Eh, du trenger hvile sa jeg og reiste neg opp. Jonas nikket, godnatt. Godnatt, Milla kunne jeg høre ham hviske. Jeg gikk tilbake til min egen seng og la meg ned. Jeg hadde nesten kysset Jonas Vinge. Herregud. Men det var ganske logisk, jeg elsker ham jo............
Hei, vet det var et lite kapittel men neste blir bedre og det er kalt: KYSSET,
Hvem tror dere kysser?
Jimmy & Kirsti?
Morten & Maren?
Eller
Milla & Jonas?
YOU ARE READING
Ghost Rockers & Det Sorte Øyet
FanfictionGhost Rockers & Det Sorte Øyet er den første boken i Ghost Rockers serien. De fem vennene: Milla, Jonas, Kirsti, Alex og Jimmy har klart å løse mordgåten på Freebirds og er klare til å ta fatt på et nytt og spennede år på DAM. Når gjengen møtes for...