Video: How To Save A Life from Grey's Anatomy
Artist: The Fray
Bilde: Ghost Rockers, Episode 51Milla Pov: Inne i safen var det en skinn koffert. Alex åpnet den og der inne lå.......BEVISENE! Wow, endelig har vi funnet dem! Sa Jimmy. Nå kan vi endelig avsløre DET SORTE ØYET å få dem bak lås og slå for mordet på bestefaren min og Freebirds! Sa Jonas. Jeg nikket, men nå starter ballet snart, vi skynte oss mot Ghost Rockers Bilen, uviten om at Barlind hadde sett alt sammen.
Morten Pov: Jeg og Maren satt gjemt å hørte på hva DET SORTE ØYET hadde planlagt for Ghost Rockers, og det var ikke noe bra!
Jonas Pov: Jeg, Milla, Alex, Kirsti og Jimmy satt å jublet i Ghost Rockers bilen. Jeg kan ikke tro at det endelig er over sa jeg og kysset Milla på kinnet. Milla smilte og la hodet sitt på skulderen min. Okay, dere to lovebirds nå er det nokk tullet Alex og vi lo. Plutselig ringte mobilen til Milla, det var Morten! Skal du ta den? Spurte jeg. Nja. Ja sa hun og trykte på svar knappen. Jeg lyttet og jeg fikk høre noen få ord men jeg fortsto det: Bombe-Det Sorte Øyet-Bilen. Milla fikk store øyne. Hva skjer, Milla? Spurte Alex. Det Sorte Øyet har plassert en bombe under bilen sa hun.
Morten Pov: Jeg og Maren klarte å ta en av Det Sorte Øyets biler å kjøre etter Ghost Rockers. De så oss og begynte å kjøre fortere. Ånei, de må tro vi er Det Sorte Øyet. Maren åpnet vinduet og skrek, DERE MÅ IKKE STOPPE, STOPPER DERE GÅR BOMBEN AV! Men de hørte henne eller så henne ikke. Når de så at det var oss begynte de å slakne ned farten, nei! Maren viftet franatisk meg armene, IKKE STOPP!!!! Skrek hun. Og tilslutt. Endelig åpnet Jimmy vinduet. Hva er det dere gjør? Vi trodde dere var det Sorte Øyet sa han. Det er en bombe under Ghost Rockers bilen, og hvis dere stopper går den av sa Maren. Hva skal vi gjøre!? Spurte Milla. Følg etter meg! Sa jeg å styrte bilden mot en tom rullebane.
Milla Pov: Følg etter dem! Sa jeg å Alex gjorde som jeg så. Okay, vi må komme oss til den bilen uten å stoppe denne sa jeg. Hvis alle hopper ombord til Morten og Maren kan vi kjøre vekk idet bomben går av. Men hvordan skal Alex komme seg av? Spurte Jonas, det tenker vi på siden, bare kom dere ombord i den andre bilen!
Kirtsi av den første til å komme seg over, så var det Jimmy også Jonas. Han skulle til å hoppe ombord da foten glapp taket og han grep tak i taket på bilen for å ikke dette av! JONAS! Skrek jeg i panikk. HJEELP! Skrek Jonas. Jeg klarte å få tak i Jonas å han hoppet til den andre bilen, også var det bare meg og Alex igjen. Du må hoppe Milla! Sa Jonas å strakk hånden ut mot meg for å ta. Jeg kunne kjenne panikken spre seg i hele kroppen, jeg klarer ikke! Milla du må! HOPP DA, SANTIAGO! Skrek Maren. Jeg hørte å hoppet over i den andre bilen og klemte Jonas hardt inntil meg. Alex, nå er det din tur. Også Alex klare å komme seg velykket ombord. Vi så Ghost Rockers bilen styre vekk, miste kontrollen, stoppet, den stod stille i noen sekunder så plutselig.......BOM! Den eksploderte. Det Sorte Øyet ville virkelig ha oss vekk, men nå må vi komme oss til ballet og avsløre Det Sorte Øyet en gang for alle!
ESTÁS LEYENDO
Ghost Rockers & Det Sorte Øyet
FanficGhost Rockers & Det Sorte Øyet er den første boken i Ghost Rockers serien. De fem vennene: Milla, Jonas, Kirsti, Alex og Jimmy har klart å løse mordgåten på Freebirds og er klare til å ta fatt på et nytt og spennede år på DAM. Når gjengen møtes for...