כעבור חודש...
התחבאתי באחוריי גבעת שלג גדולה ונייל בא לידי, מתנשף כשמפיו יוצאים ענני אדים. זה היה בחורף, ירדו ערמות של שלג ואני ונייל התחבאנו מפני השאר.
הביתנים תוקנו מאז ה... אסון האחרון, ואפילו חידשו אותם. אני התקדמתי בחיים, המסיבה באולימפוס היתה פשוט מושלמת - כמובן שהיא מושלמת, הרי אל המסיבות בכבודו ובעצמו אירגן אותה, דיונוסוס - ולאחר מכן אפילו קיבלתי עבודה אצל ארס שאני במקרה גם בת חסותו עכשיו. אתם יודעים, בגלל כל העניין עם הנשק... אני כל הזמן מסתובבת איתו ועם שני הבנים שלו - דיימוס ופובוס - ואנחנו פשוט צופים או משתתפים בכל מיניי מלחמות מגניבות, אבל אם לומר את האמת, הבנים שלו די סתומים... אבא שלי לימד אותי איך לשלוט בזימון החפצים שלי, איך אני יכולה להיות בכמה מקומות באותו זמן, ואיך לשלוט בכוחות שלי. ודרך אגב, אמא שלי ואפולו לא נזהרו, היא בהריון בחודש הראשון וקצת, והיא שאלה אותי איך לקרוא לו. התלבטנו הרבה ובסוף סגרנו על ליאם כי זה שם יפה. אבא שלי ניסה לומר שם אחר אבל אף אחד לא הקשיב לו.
מוחאחאחאחא.
כל זה די חדש לי אבל אני בטוח שאני אסתדר.
"את לא יכולה לעשות משהו בנוגע לזה?" נייל שאל ואני הנדתי בראשי.
"זה נוגד את הכללים"
"למלחמת כדוריי שלג יש כללים?" הוא שאל ואני משכתי בכתפיי.
"כנראה" אני אומרת. "רגע! יש לי רעיון אחר!"
הסתובבתי, עצמתי עיניים והתרכזתי כמו שאבי לימד אותי. מחאתי כף ופקחתי את עיניי.
"וואו! קול!" נייל אמר כשראה את ערמת כדורי השלג שהתגלתה מולי. "איך עשית את זה?"
"אנחנו במלחמת שלג נכון? זאת סוג של מלחמה, וכדורי שלג הם הנשק" הסברתי ונייל הנהן. חצי מבין.
"מה שזה לא יהיה זה קול" הוא אמר ואז כדורי שלג התחילו לעופף לנו מעל הראש. לקחתי איתי כמה כדורי שלג ועליתי על גבעת השלג.
"הי איתן!" צעקתי והוא הסתובב אלי בדיוק בזמן שהכדור פגע בו. הוא פער את פיו והביט בי בהלם.
"זה הסוף שלך!" הוא אמר והכין כדורי שלג. הוצאתי לו לשון וירדתי מהגבעה חזרה אל נייל. לקחתי עוד כדור שלג ופתאום כדור פגע לי בגב. הסתובבתי וראיתי את נייל מחייך חיוך שובב.
"סבבה" אמרתי לו וניגשתי אליו. התרוממתי אליו מעט ונישקתי אותו. הוא זרם איתי ואני הרמתי את ידיי וכרכתי אותם סביב צווארו. באותה הזדמנות הכנסתי לו שלג הישר את תוך הגב. הוא התנתק ממני ברגע וניסה להוציא אותו.
"זה לא פייר!" הוא אמר ואני משכתי בכתפיי.
"זוכר שאין כללים?" השבתי והוא גלגל עיניים בעוד אני מצחקקת.
חורף שמח!
YOU ARE READING
מלחמת האלים
Fantasyקירה היתה נערה רגילה. היא הלכה לבית הספר כמו כל אחד אחר, היתה לה אמא חמודה שהיתה גם החברה הכי טובה שלה. למרות שהיא היתה ילדה מעט חצופה למורים ודי בודדה בשבילה זה היה בסדר גמור. לפחות עד שבסוף כיתה ט' התברר שלאמא שלה היו תוכניות אחרות לגביה. וגם ל...