6.časť

1.7K 72 0
                                    

"Teraz si na mňa urazená?" drzo sa ma opýtala."Nie, ale čo sa s tebou stalo?" Andy nikdy nepropagovala vulgárny, nebezpečný a nadmerne sexuálny život."Neviem! Proste mám chuť si dobre zašukať! Nechala som si urobiť tetovanie a idem si prefarbiť vlasy na čierno!" rozkričala sa po mne."Čo si si a čo si ideš?!" vyvalila som oči a posadila som sa na posteľ."Pozri!" nadvihla tričko a na spodu brucha sa jej tiahla nezmyselná čierna machuľa. Moje ústa boli pootvorené. Keď som sa jej išla pozrieť do očí tak na jej pupku som zavadila o lesklú,striebornú guličku."A nezabudla si ešte na niečo?!" skríkla som." Ty si sa naozaj zbláznila!" nemohla som uveriť tomu že moje najlepšia kamarátka sa mení na niečo podobné čo býva vedľa nás."Proste sa mi páči taký životný štýl!" muselo nás byť počuť dobre naďaleko."Ale do teraz sa ti nepáčil!" kričala som po nej. "Do teraz som bola niekto iný!" rozhodila rukami."A do teraz si bola čo?!" mierne som sa predklonila aby mal môj hlas nejakú silu."Bola som chudina! Tak ako ty!" zakričala po mne a hneď na to čo si spomenula čo povedala tak si rukou zakryla ústa."Takže, som podla teba chudina?" sklonila som hlavu a snažila som sa udržať slzy."Nie, ja som to tak nemyslela" podišla bližšie ku mne."Ale asi myslela keď si to povedala, vieš, keď sa ľudia hádajú, občas povedia aj pravdu" mala som stále sklonená hlavu a o krok som odstúpila."Al..." snažila sa niečo povedať."Stačí!" zkríkla som."Podla mňa bude lepšie ak pôjdeš za tvojim Niallom, môžte sa tam olizovať a šukať celý deň od rána do večera!" zakričala som po nej a v tom sa otvorili dvere."Deje sa niečo?" v nich stál Niall. Prišiel k Andy a strčil jej jazyk do úst."No vidíš" vzala som si veci a odišla som z izby."Uhni" odstrčila som Harryho ktorí šiel oproti mne.Zbehla som po schodoch a vybehla som von. Kráčala som po chodníku ktorí viedol do neďalekého lesíka blízko internátu. Prešla som na štrkovú cestu a kopala som do kamienkov. Stále mi v hlave znelo to že som úbohá. Určite som nudná, som otravná a bez tetovania a diery v uchu alebo na inom mieste môjho tela som nezáživná. Bez inej farby vlasov nie som atraktívna a bez každodenného sexu som nevyspelá. Sex som ešte namala a nehanbím sa za to. Nepotrebujem otestovať každého. Prešla som cez les k neďalekej rieke. Sadla som si na breh a vyzula som si boty. Ľahla som si do trávy a nechávala som sa ofukovať jemným vánkom. Vonku bolo krásne. Musela som si zresetovať hlavu. Myslím že som aj neprívom nakričala na Andy ale aspoň viem že som bola nula pre ňu. Ale, dokým nepoznala Nialla a nezačal ju navádzať asi na iné veci tak nebola taká. Vedela všetky moje tajomstvá. Po asi pol hodine som sa postavila a vrátila som sa späť. Vonku už bola tma. Vybehla som k izbe a odomkla som dvere."Som u Nialla" našla som papierik pohodený na stole. Veď samozrejme, kde by idnde bola. Prekrútila som očami a vyhodila ho. Prezliekla som sa do pyžama a zapla som si film. Pomaly som zaspávala."Do riti! Prezentácia!" skríkla som a rýchlo som sa posadila na posteľ."Kašlem na to, nech ma celý Sander bozá" pokojne som si ľahla späť a behom chvíle som zaspala....

Novíá časť :D Neskutočne ma teší že tu nájdem VOTE ale mrzí ma že sa nevyjadrujete k príbehu :/ 

Same but differentKde žijí příběhy. Začni objevovat