26.časť

1.3K 73 3
                                    

"Ideme?" Harry stál opretý o zrubňu dverí a ruky mal prekrížené na prsiach. Jeho úzke čierné džíny mu dodávali neodolatelný šarm.

"Ideme" vzala som si tašku a prešmykla som sa okolo neho. Zamkol dvere a šiel za mnou. Urobil pár dlhých krokov a už kráčal zarovno mnou.

"Do kedy máš dnes školu?" prehodil do ticha.

"Iba jednu prednášku" usmiala som sa a snažila som sa kráčať dole schodmi zarovno ním.

"Fajn..po škole ma počkáš pri aute" pozrel na mňa a prešli sme von. Prišli sme k autu a Harry ho odomkol. Sadla som si na koženné sedadlo a uvolnila sa. Do nosa som potiahla vôňu Harryho zmiešanú s vôňou kože.Harry si sadol za volant a dal kľúč do zapalovania. Naštartoval a vyšli sme z inernátneho parkoviska.

Prišlo mi na um, to, že ako sa bude Harry správať pred kamarátmi. Či sa prizná že či so mnou niečo má alebo nie.Čo ak ma nechytí za ruku lebo sa bude báť že ho vysmejú? Čo ak sa bude správať na verejnosti ako totálny magor ignorant?

Podvedomie mi kládlo nespočetný počet otázok.

V aute ticho prerušovala len hudba ktorá nehrala moc nashlas. Harry zaparkoval pred školou a vypol motor. Jeho ruka sa premiestnila na moje stehno ktoré stlačila.

"Nezabudni..po škole tu" jemný úsmev ktorí mu panoval na tvári mi spôsobil dobrý pocit.

"Nezabudnem" usmiala som sa a chytila mu ruku, ktorá sa pohrávala s mojím stehnom.

Na Harrym som videla že nevie ako reagovať. Pozeral na mňa a bol si neistý. Očami mi prechádzal po tvári. Usmiala som sa na neho a potiahla som si ho bližšie ku mne aby som mohla spojiť naše pery. Najskôr nevedel čo robím ale potom mu to došlo a jeho ruky dal na moje boky.Chytila som ho za hlavu a prsty mu dala do vlasov. Jemne som za ne zatiahla, z jeho úst vyšiel pre mňa nečakaný ston. Odtiahla som sa od neho a usmiala sa.

"Po škole" vystúpila som z auta a dala si tašku na plece. Zabuchla som dvere a kráčala som smerom ku škole.

"Alishia!" otočila som sa a moje kútiky sa rozstiahli od ucha po ucho. Liam.

"Ahoj" počkala som ho.

"Teba doviezol Harry?" podvihol jedno obočie ale hneď vzápätí na to sa zasmial.

"Hej..to je luxus čo? Skúsim to vybaviť aj tebe?" usmiala som sa a kráčali sme ku vchodu do školy.

"To sa radšej budem plaziť do školy ako byť zatvorený s ním v malom priestore" zasmial sa a my sme prekročili prah školy.

Išli sme dlhou chodbou k našej sieni. Prechádzali sme okolo siene pre fyziku a matematiku a ja som započula šialený smiech. Hneď som vedela že patrý Louisovi. Keď už som sa chcela zasmiať spomenula som si na to čo urobil.Prišli sme k našej sieni a otvorili sme dvojkrídlové dvere. Schádzali sme dole schodmi k 3 rade kde ako obvykle sedíme. Znova sme tu boli ako prvý. Sadli sme si vedla seba a obaja sme si naraz vytiahli potrebné veci.

Znova som začala myslieť na Harryho. Určite nás videl s Liamom. Zabije ma. Stále nechápem prečo ho ani Harry tak nemá rád. Veď aj keď býva u nich, tak Harry je na internáte. Nerozumiem tomu. Rada by som to zistila ale Harry ma odpíše jedným slovom a ja sa na viac nezmôžem. Ani nevie o tom že dnes som bola s Louisom. Keby sa o tom dozvie tak sa stavím že ja by som skončila zo slzami v očiach a Louis s monoklom na oku. Keď sa Harrymu niečo nepáči, rieši to horúcou hlavou. Jedna z jeho chýb. Nepremýšľa nad následkami.Je mu jedno že niekomu ublíži.

Neuvedomovala som s to že celý čas môjho prmýšlania búcham ceruzkou o drevenné opreadlo a že Sander je už v triede a zazerá po mne.

"Prepáčte" omluvila som sa mu ruky si dala na stehná.

Same but differentKde žijí příběhy. Začni objevovat