Prišla som k internátu a vyšla do izby. Mala som potuchy že Harry buď spí, alebo niej na izbe, nakoľko z nej nebolo počuť žiadne zvuky.Pomaly som otvárala dvere. Keď som ich otvorila, zabudla som ako sa dýcha.Do očí sa mi tlačili slzy a spomínala na mamin mail. Keď som opäť naskočila, stále som neverila vlastným očiam.
"Otec?" pozerala som na neho ako na živé peklo. Harry si môjho pohľadu musel všimnúť, mal udivený výraz.
"Alishia, okamžite sa zbaľ a ideš so mnou domov!" vstal. Mal na sebe tú odpornú bundu ktorú si pamätám. Bola škaredej kaki farby. Na nohách mal topánky čiernej farby. Habila som sa za neho.
"Nejdem" oponovala som mu aj keď som vedela že nevyhrám.
"Ty sa mi opovažuješ odporovať?! Alishia! Si mladá na to, nemyslíš?!" kričal po mne.
"Ale ja som tu rada, mám skvelého spolubývajúceho, a..." čo to trepem?! Mám toho najhorišieho ale potrebovala som sa s toho dajako dostať.
"Toto je dobré? Hah! Pozri sa na neho! Pane bože, musí byť rád že mu v zime neprimŕza huba k tej debiline v papuly" Harry sa zamračil a pristúpil medzi nás.
"Ak ste si neni vedomí toho že vaša dcéra nechce odísť tak asi nie ste v poriadku" Harry rozhodil rukami a mňa zahrialo pri srdci.
"Ale mňa to nezaujíma! Chcem aby šla so mnou!" hrkol do Harryho ktorí trocha ustúpil.
"Alishia! Do riti vravím ti! Zbaľ sa a poďme!" zakričal a mne vyleteli slzy.
"Ja, nechcem" sklonila som hlavu a skrívala sa za vlasami.
"Alishia!" zahnal sa po mne rukou, privrela som oči a čakala na úder. Nič. Otvorila som dvere a videla som ako Harry pevne drží ruku môjho otca.
"Kurva! Vypadnite!!" zakričal na neho a trhol ho ku dverám.
"Ty zasran!" skríko po ňom otec a chytil ho za vrch trička. Tlačil ho ku stolíku do ktorého, dosť bolestne vyzerajúco narazil.
"Otec!" skríkla som po ňom a potiahla som za tričko. Cez slzy som ani nevidela.
"Vypadni ty suka malá!" zahnal sa po mne a na líci mi ostal otlačok jeho, mozoľovej ruky. Rýchlim pohybom som padla na zem. Keď si Harry toho všimol, jeho päť vyštartovala po otcovom oku. Keby ho Harry nedrží padne vedľa mňa. Harry ho držal za goliér bieleho trička. Tlačil ho ku dverám.
"Von!" skríkol po ňom a vytlačil ho z dverí ktoré násladne prudko zabuchol.Sedela som na zemi a šúchala si čerené líce, ktoré štípalo ešte viac vďaka slzám. Na chrbte som úcitila veľkú dlaň.Harry, ktorí si sadol vedla mňa mi ňou prechádzal po chrbte.Pozrela som cez uplakané oči na neho.
"Nieje mi zvykom niekoho utešovať, ale, je mi blbé nechať ťa tu sedieť" cítila som náznak úsmevu na jeho perách.Len som ticho sedela.
"Pobozkaj ma" šepol.
"čo?" utrela som si slzy.
"Vravím ti, pobozkaj ma" nevedela som či je to dobrý nápad ale potrebovala som to. Nahla som sa k nemu pre bozk. Moje prery boli určite slané od sĺz, ale zjavne mu to neprekážalo. Myslím že al tento krát som bozk predlžovala ja. Nechcela som nechať jeho pery. Potrebovala som ich. Nikdy som nemala šancu pobozkať také niečo. Alishia, bozkávať človeka ktorého nenávidíš, šeptalo mi moje podvedomie. Znova som ho nepočúvla.Naťahovala som to ako sa dalo. No keď už som vedela že za chvílu sa odtiahne. Urobila som to prvá.
"Ďakujem" šepla som a oblízla si pery.
"Hmm" hrdinsky sa usmial a pomohol mi vstať.
Nakoľko bol večer, dala som si pyžamo a vlasy nechala volne padnuté na mojich pleciach. Ľahla som si do postela a Harry urobil to isté. Obaja sme sa otočili navzájom chrbtom....
Tadaaaaam :) Takže, mám tu Alishineho otca :D Dúfam že ste spokojný ;) Ja aj celkom áno :D Ja viem, je to také sladké, ale už dlho nie ;) VOTE+KOMENT :)
LíviaXx
ČTEŠ
Same but different
ФанфикAlishia Dame je mladé 19 ročné dievča ktoré študuje na vysokej škole. Na školskom internáte si pomerne užíva, aj so svojou najlepšiou kamarátkou Andy. Alishia hrá výborne na husle, preto študuje hudbu, hrá v školskej filrarmónii. Alishia je Američan...