29.časť

1.1K 66 3
                                    

Ráno ma zobudil prudký pohyb vedľa mňa. Keď som otvorila oči,začala som sa nekontrolovateľne smiať. Harry ležal na zemi a šúchal si udretý lakeť. 

"Si v pohode?" nakukla som na neho z postele

.

"Vyzerám tak?" podvihol obočie.

"Poď sem" potiahol má a už som ležal na ňom. Smiala som sa.

"Dnes do školy nejdem"hrdinsky som mu oznámila. 

"Ale čo? Dame bude dnes rebelovať?" drzo sa usmial.

"Keď možeš ty,môžem aj ja" vyplazila som mu jazyk,no bola to chyba. Harry toho využil a pokúsal ma do neho.

"au" zapišťala som.

"Nemáš ho vyplazovať a máš ho používať len na dve veci"

"Na aké?"

"Na rozprávanie a na..."

"Viem na čo!" rukou som mu prekryla ústa a tým som zastavila jeho perverzne myslenie.

"A na jedenie" dodal. 

"Určite,do teraz si myslel na niečo iné" niekedy bol priamo strašidelný a inokedy zasa detinský. Občas som rozmýšľala či je to tá istá osoba.Nikdy som si nemyslela že by som sa mohla zamilovať do takého človeka ako je Harry. No stalo sa. Stavím sa že by ma otec chcel zavraždiť a že matka by si ho obľúbila.Matka! Rozmýšlam že by som jej mohla zavolať. Aspoň by som ju počula,ale ona asi nebude chcieť so mnou volať.

"Hej! Si tu?" Harry mi mával pred tvárou,rukou.

"Prepáč" pousmiala som sa.

"Deje sa niečo?"

"Nie len,napadla má myšlienka že by som mohla zavolať mame"

"Tak jej zavolaj?"

"Nechce so mnou asi volať"

"Prečo?"

"Poslala ma sem a začala na mňa kašlať,odišla" zamrmlala som si popod nos."Inak,Harry,čo sa stalo tvojmu otcovi?" prehodila som na tému ktorá bola pre neho 100% dosť nepríjemná.

"Zabili ho vojaci" nečakala som že by začal o tom rozprávať.

"Videl som to" zastavil a zhlboka sa nadýchol.

"Prišli k nám,mal som 10 rokov,bol som s mamou v izbe a hral sa, zrazu sa z doly ozval buchot. Mama zbehla dole a potom som počul ako kričí. Chcel som byť odvážny, šiel som sa pozrieť dole a videl som ako mamu držia pri stene, kričala na mňa 'Harry!Choď hore zlatko' a pri tom jej tiekli slzy,nepočúval som ju,stál som tam a pozeral sa. Znova po mne zakričala 'Prosím,choď hore!' zasa nič. Potom som počul výstrel a videl som ako otcovo telo padlo a na hrudi sa mu cez biele tričko prepíjala krv. Roztriasol som sa a rozbehol sa do izby,kde som si sadol na zem poď stôl a plakal.Zľakol som sa keď som počul mamin silný plač. Pozbieral som sa a šiel dole. Sedela pri otcovi,držala ho a kŕčovito sa pohupovala. Sadol som si za ňou a s plačom som jej prisľúbil že sa o ňu postarám.Ale to už som nedodržal. Nechal som ju samú." dohovoril a ja som sa konečne nadýchla. Bola som zhrozená.

"A tvoja sestra?" vyšlo zo mňa.

"Bola u kamarátky" povedal to tak akoby ju odsudzoval, za to že tam nebola.

"Dúfam že ju odsudzuješ za to že sa na tú hrôzu nepozerala s tebou"

"Nie, ale, nevidela to,v podstate zažila len ten pocit keď ti umrie otec ale nie ten keď vidíš ako.zomiera" silno pritlačil viečka k sebe. Už som bola ticho a len som ho pevne objala. Stále som ležala na ňom a tak som cítila jeho zrýchlený dych. Jeho ruky mi prechádzali po chrbte a snažili sa nahmatať moje zapínanie od podprsenky. Len som sa usmiala a dala som mu pusu a sadla si na zem vedľa neho. Povzdychol si a sadol si tiež. 

"Tak čo budeme dnes robiť?" podvihla som obočie.

"Válať sa po zemi alebo po posteli?" urobil to isté.

"Beriem si radšej sú posteľ" 

"Fajn" usmial sa a vyhupol sa na posteľ. 

"To je moja posteľ" zapišťala som.

"Keď som tu spal celú noc, to ti nevadilo že?" 

"Nie" sadla som si obkročmo na neho.

"Hmm...radšej choď dole lebo nemusí to dopadúť dobre" drzo sa usmial.Ja som zišla dole a presunula sa na jeho posteľ.Smutne na mňa pozrel a ja som mu znova vyplazila jazyk. 

"Už som ti o tom niečo hovoril!" zodvihol varovne prst.

"Viem" kusla som si do spodnej pery....

Tak :)) nová časť :) musím vám oznámiť že za asi 6-7 častí ukončím príbeh :) ale začnem písať nový ktorí mám už docela premyslený :)) bude mať vlastne akoby 2 dejstvá :) do určitého bodu bude iba s Liamom a dvomi dievčatami a potom s Niallom a jednou z nich :) Tak bola by som rada keby ste ho začali čítať ;) A ak sa páčila táto časť tak VOTE+KOMENT ;) 

P.S: Prepáčte za chyby, časť som písala na mobile v škole :D 

LíviaXx.

Same but differentKde žijí příběhy. Začni objevovat