"Ideš?" Harry sedel na posteli a klopkal si nohou o zem.
"Ale áno" odvrkla som mu a vyšla som von z kúpelne. Na sebe som mala rifle a v nich zapravenú košeľu.
"Som tu" vybehla som z kúpelne.
"ženy" Harry rozhodil rukami a ja som sa musela na ňom zasmiať. Vyšli sme z internátu a zemierili si to k zjavne staršiemu autu, striebornej farby. Nasadli sme do auta a mne sa po hlave rozbehla spomienka reakcie Liama a Louisa na seba.
"Harry?" trocha som sa na neho pootočila.
"Čo je?" venoval sa ceste.
"Liam a Louis sa poznajú?" potom mi došli že som mu ešte nepovedala o tom že na prednášky chodím s Liamom.
"Liam? Hnedé vlasy? Vyšší? Hnedé oči?" vyvalil na mňa otázky a ja som sa ich snažila spracovať.
"Áno" pozerala som sa na ubiehajúcu cestu.
"Býva s nami, je to maznáčik a to nieje ani syn našich" Harry nenávystne stlačil volant auta.
"Aha.." nepochopila som ale nechcela som to rozoberať aby som ho nenahnevala ešte viac ako sa zdal byť.
"sme tu" oznámil Harry a zastavil pred veľkým domo, bielej farby. Ozívala sa z neho hlasná hudba.
"Nehovor" odvrkla som sa všimla si ako pretočil očami nad mojou odpoveďou.Vošli sme dnu kde sa bavilo už veľa ludí. Znova na sedačke sedel Niall, Zayn a Louis. Louis! Potešila som sa. Ani neviem prečo.
"Ideš so mnou, či sa budeš nudiť sama niekde?" nudne sa opýtal Harry.
"Idem s tebou, ak môžem" usmiala som sa a pretočil očami. Choď do riti. Zanadávala som pre seba na neho.Harry sa pozdravil s kamarátmi.
"Alishia!" skríkol Louis a vstal.
"Louis" usmiala som sa a nechala sa objať od neho.
"Som rád že si prišla" usmial sa od ucha k uchu.
"Aj ja som rada že si mi povedal o tom" usmiala som sa na neho pre zmenu ja.Zbadala som že ma ešte stále drží sa boky a Harry ho prepaľuje očami. Prečo?
"Alishia? Dáš si niečo piť?" opýtal sa Harry.
"Nie, ďakujem" usmiala som sa.
"Sadaj" Louis si sadol a ukázal na jeho kolená.Ja som potriasla hlavou a sadla si vedla neho.
"Harry" započula som ženský hlas. Sandy. Suka! Alishia!! Skríkla som na seba v duchu za svoje neslušné správanie.Sadla si vedla Harryho a nalepila sa na neho.
"Louis, ty čo máš novú kurvičku na dnes?" drzo sa usmiala a ja som ju v tom momente zabila v mojej hlave.
"Ehem, nie...nie som ako ty" vrátila som jej sprostú narážku kým Louis stačil reagovať.
"Drzá, len aby si bola aj taká v posteli srdiečko" prilepila sa na Harryho a vrazila mu jazyk do úst.
"Keby tvoja inteligencia bola taká veľká ako tvoja diera medzi nohami, možno by sa dalo s tebou rozprávať" postavila som sa a išla ku schodom. Vyšla som po nich a kráčala po chodbe. Zrovna tu som sa prvý krát bavila s Harrym. Teda on sa na mňa nalepil a ja som sa snažila odísť. Vošla som do úplne poslednej izby na chodbe. Prišla som k oknu a sledovala hviezby. Okno bolo pootvorené. Cítila som chladný vánok a preto som ho zatvorila.
"Alishia? Si tu?" Harry.
"ˇAno" prečo je tu?
"Si v poriadku?" prečo sa do kelu stará.
"Myslím že áno" cítila som ako sa postavil za mňa.
"Ospravedlň Sandy" jeho ruky sa dotkli mojich bokov a ja som sa zachvela.
"T-to je v poriadku" dopovedala som a Harry ma otočil čelom k sebe. Rukami mi prešil na zadok a perami po krku.Chcela som ho zastaviť no v tom momente mi priložil pery na moje a ja som nevedela vydať hláska. Jeho jazyk bol teplý. Urobil krok k predu a ja som zakopla o posteľ. Kolená sa mi podlomili a spadla som na posteľ a stiahla zo sebou aj Harryho. Viac-menej nechtiac.
"Alishia? Robila si to už?" vyvalila som oči.
"Nie" privrela som oči a pocítila ako sa mu zastavil dych.
"To si si ako ani..sama? Sebe nerobila?" cítila som v jeho hlase trocha neistoty.
"Nie" oči som mala privreté. Cítila som ako sa jeho ruka prešmykla na môj bok.
"A chceš to zažiť?" neviem prečo ale šepkal. Chvílu som uvažovala nad jeho otázkou a potom som neisto prikývla.
"Dobré dievča, teraz si dám dole rifle, dobre?" jeho hlas bol taký jemný. Do očí som mu nevidela dobre lebo v miestnosti bola tma. Prikývla som. Rozopal mi rifle a stiahol ich. Na sebe som mala čisté biele nohavičky. Harry sa zodvihol späť a znova mi priložil pery k mojim. Jeho ruka prešla po mojom bruchu až k môjmu boku a zastavila sa pri leme nohavičiek. Harry do nich zašiel trocha prstami a ja som pocítila ako sa trasiem.
"Len sa nesprav kým prídem tam kam mám" robil si zo mňa srandu.
"Idem na to, neboj sa, a uvolni sa, dobre?" Harry je chalan ktorého v podstate nemám v obľube, ale dovolujem mu aby sa ma dotýkal tam kde sa ma ešte nikto nikdy nedotkol.Harry sa dotkol na tom mieste. Pozrel sa na mňa a pomali zasunul jeden prst. Zo mňa vyšiel trhaný nádych.Harry povytiahol prst a znova ho zasunul.
"Uvolni sa" cítila som jeho úsmev.Urobila som tak ako povedal."Lepšie" pokračoval v jeho práci. Po chvíli na mňa prišiel divný pocit. Nikdy som ho nezažila no bol príjemný. Cetol sa mi zachvelo a ja som stlačila nohy k sebe. Mierne som sa prehla v chrbte. Keď ten pocit ustúpil Harry zo mňa vytiahol prst.
"Aké to bolo?" vyzvedal.
"F-fajn" stále som predýchavala môj prvý orgazmus v živote.
"Idem dole, potom prídi za nami, a nezabudni sa obliecť" ukázal na moje rifle hodené na zemi. Odišiel z izby a ja som sa postadila. Stále som nemohla uveriť tomu že som mu to dovolila. Ale stálo to za to. Ale čo ak to povie všetkým dole? To snáď neurobí. Radila som sa zo sebou samou. Zodvihla som rifle zo zeme a dala si ich na seba. Pomaly som vyšla z izby a kráčala som po dlhej chodbe smerom ku schodom. Dole som videla všetkých okrem Harryho. Prišla som za nimi a sadla si na gauč.
"Ty čo tu robíš?" ozval sa za mnou známi hlas. Andy.
"Sedím, si slepá?" otočila som sa a skoro ma trafilo. Stálo tam dievča s rúžovými vlasmi, po ruke sa jej ťahalo tetovanie.
"čo tak na mňa hladíš?" opýtala sa ma arogantne.
"Nič" otočila som hlavu späť. Pre boha?! Ako sa mohla tak zmeniť?!New časť :D Snáď sa páči :D :D Ak hej tak VOTE+KOMENT :))
btw.: najbližšia časť bude v nedelu večer :))
Lívia Xx
ČTEŠ
Same but different
Hayran KurguAlishia Dame je mladé 19 ročné dievča ktoré študuje na vysokej škole. Na školskom internáte si pomerne užíva, aj so svojou najlepšiou kamarátkou Andy. Alishia hrá výborne na husle, preto študuje hudbu, hrá v školskej filrarmónii. Alishia je Američan...