"Harry..nie" odsunula som ho. Pozrela sa na neho a po tvári mu putoval smutný výraz.
"No tak...babe" znova sa naklonil bližšie ku mne. Tento krát sa mu to podarilo. Jeho pery sa opreli o moje. Jemne mi zakusol do pery a potom presunul pery na môj krk. Pri každom dotiku som vydala jemný sten.
"Páči sa ti to..však?" drzo sa usmial a pokračoval. Potiahol mi kožu na krku.
"čakám odpoveď.." povedal mi do krku a mne sa po tele rozprestreli zimomriavky.
"Hej.." povedala sm ticho a zakusla som si do pery. V tom momente sa odlepil.
"Teda, v najlepšiom treba prestať.." usmial sa a postavil sa.
"Idem preč...asi sa v noci nevrátim" vzal si bundu a hodil ju na seba.
"Aha" povedala som keď zabuchol dvere. Uvelebila som sa na posteli. Po pár minútach som spala.Ráno som sa zobudila o 6 ,najvyšší čas vstať.Nohy som preveslila cez postel a vstala som. Vbehla som do kúpelne kde som sa upravila k dnešnému dňu. Zo skrine som si vytiahla dlhú sukňu a k tomu modrú košelu. Vzala som tašku a šla do školy.
"Hej! Nechceš zviesť?" pri mne pristavilo trocha staršie auto a z neho vykúkal Louis.
"Aj hej" usmiala som sa a nastúpila som.
"Ako sa máš?" prehodil Louis reč.
"Ako by dal, čo ty?"usmiala som sa a sledovala cestu.
"Dnes je párty..prídeš?" pozrel na mňa a ja som začala uvažovať.
"Ale veď je štvrtok, a musím sa učiť..a.." chcela som mu predhodiť všetko čo musím ale pri jeho posmešnom výraze ma to omrzelo.
"Prídeš?" zopakoval.
"No dobre, kde bude?" venovala so mu ľahký úsmev.
"Bratstvo..." usmial sa a zaparkoval na parkovisku pri škole.
"Inak, Louis? Čo vlastne študuješ?" opýtala som sa ho hneď po tom ako sme vyšli z auta.
"Matematika, tak ako Harry" zaškeril sa a zamkol auto. Harry študuje matematiku?
"Myslíš že prečo to začala Andy ťahať s Niallom? Lebo sme mali pár spojených hodín s fyzikou, nehovorila ti?" vydali sme sa smerom ku škole. Takže matematiku musí študovať aj Niall, a predpokladám že aj Zayn.
"Nie?" nechápala som. Na našej škole sa vyučovalo neskutočne veľa predmetov. Od Matematiky cez ekonómiu až po hudbu. Asi všetko sa tu dalo nájsť. Bolo to fakt zaujímavé, že jedna škola dokáže mať toľko pedagógov aby utiahla rôzne predmety.
"Ty čo študuješ?" s môjho polemizovania o škole ma vytrhla Louisova otázka.
"Hudbu, ale mala som študovať matematiku" usmiala som sa.
"Škoda že neštuduješ, mohli sme byť spolu na prednáškach" videla som ako nenápadne na mňa žmurokol.
"No, čo už, dobre, ja sa odpájam" usmiala som a ukázala na chodbu kde sa nachádzali prednášacie sály.
"Maj sa, Alishia" mávol na mňa a ja som mu odkývala. Po dlhej chodbe som sa vydala do poslednej sály. Otvorila som dvojkrídlové dvere a šla si sadnúť. Bolo tam asi 5 žiakov a s toho jeden bol Liam.
"Ahoj" pre dnes šepol on.
"Ahoj" usmiala som sa a sadla som si.
"Dnes Sander nemá s nami prednášku" usmial sa a mne poskočilo srdce od radosti.
"A s kým máme?" opýtala som sa a potom mi docvaklo že on asi učiteľov po mene nepozná.
"Nejaký profesor Clai" usmial sa. Po pravde toho som nepoznala ani ja.
"To netuším kto je, nechajme sa prekvapiť" hneď na to ako som dopovedala otvorili sa dvere. Neotáčala som sa ale čakala kedy príde učiteľ pred triedu. Netrvalo dlho a stál tam. Bol mladý, typovala by som mu asi 27 ak nie menej. Na sebe mal oblek čiernej farby, košeľa bielej farby ktorú mal zastrčenú v nohaviciach mu zvýrazňovala pracku na opasku korá bola lesklá a čiernej farby. Na krku mu vysela čisto červené kravata a čierne lakované boty mu dodávali čaro. Jeho sivé oči prešli po triede. Vlasy mal vyčesané k vrchu.
"Hej, žiješ?" s úsmevom do mňa drgol Liam.
"čo, no hej" spamätala som sa.
"Takže, žiaci, moje celé meno je Lucas Clai, som tu nový, dnes vás zastupujem sa pána Sandera, táto prednáška bude volná, poprosil by som aby ste si spracovali nejaké poznámky" usmial sa a sadol si za stôl. Vytiahla som zošit a začala písať.
"Alishia? Si v poriadku?" Liam sa na mne smial lebo behom asi 20 minút som mala napísané 2 strany poznámok v zošite.
"Hej som" položila som pero a veci hodila do tašky.
"Ak myslíš" usmial sa a urobil to isté čo ja.
"Myslím že, môžte ísť, ďakujem za hodinu" znova sa usmial učiteľ a ukázal na dvere. Vzala som veci a vyšla aj s Liama zo sály. Kráčali sme po chodbe.
"Alishia!" zakričal po mne niekto a ja som sa rýchlo otočila.
"Louis?" trocha pobehol k nám. Keď zbadal Liama, vymenili si nenávystné pohľady. Poznajú sa?
"Hodím ťa aj na intrák?" usmial sa.
"Ty si prišla s ním?" Liam sa prekvapene opýtal a ukázal na neho.
"Hej, prišla so mnou a aj odíde" Louis bol na neho hnusný.
"Dobre Liam, zajtra" usmiala som sa a pod náporom Louisa som musela odpísť. Louis ma držal okolo ramien. Prišli sme k jeho autu. Sadli sme si doň.
"Louis? Ty ho poznáš?" pozrela som sa na neho. Neodpovedl.
"Poznáš ho?!" skríkla som.
"To ťa nemusím trápiť, ideš aj dnes na čaj" radšej rýchlo odbočil od témy.
"Nie, ďakujem, ak chcem ísť na párty, musím sa nachystať" usmiala som sa na neho a vystúpili sme z auta.
"Fajn, pozdravuj Harryho" usmial sa a ľahko ma objal pri dverách.
"Jasné" vošla som do vnútra. Na stoličke sedel Harry a pozeral na dvere.
"Harry?" podvihla som obočie.
"Ty si prišla s Louisom?" jeho tvár bola ako z kameňa a oči tmavé.
"Harry, ja sa ťa začínam niekedy báť" ustráchane som si sadla na posteľ.
"Ale veď vtedy na tej chodbe si povedala že sa nebojíš" hlavu naklonil trocha na bok.
"Ale to som nebola zatvorená v malej izbe s tebou, Harry, o čo ti ide?" sedela som na posteli a stláčala bielu návlečku.
"Len sa pýtam, bola si s ním?" snažil sa byť kľudný.
"Áno" ani neviem prečo ale štípali ma oči, do ktorých sa snažili predrať slzy. No márne.
"Rozumieš si s ním dobre?" nechápala som ho. Vôbec!
"Je to kamarát, prosím, prestanme sa baviť takto" sklonila som hlavu.
"Dobre, dnes ideš na párty?" zdal sa mi byť uvelnenejší ako pred chvíľou.
"Hej, idem" snažila som sa aspoň trocha pousmiať.
"Vezmem ťa" nepýtal sa ma, on mi oznamoval.
"A naspäť pôjdeme ako?" znova som zodvihla obočie.
"Ja nepijem" čo to? To oni nepijú? Vlastne, prečo Louisove pery vtedy chutili po vodke a pive keď povedal že nepije? Harryho som piť ani nevidela. Jediný koho som videla bol Niall a Zayn. Divné!
"Tak..tak fajn" vykoktala som zo seba a zodvihla sa z postele...Tááák :D Nová časť :) znova sa opakujem :3 Ale ďakujem za neuveritelných 1 027 prečítaní a 130 votes :) Neskutočne ma to teší :))
Túto časť chcem venovať Mati Markušovej :)) Tak snáď sa páči :) VOTE+KOMENT
ČTEŠ
Same but different
FanficAlishia Dame je mladé 19 ročné dievča ktoré študuje na vysokej škole. Na školskom internáte si pomerne užíva, aj so svojou najlepšiou kamarátkou Andy. Alishia hrá výborne na husle, preto študuje hudbu, hrá v školskej filrarmónii. Alishia je Američan...