9.časť

1.5K 70 2
                                    

Ráno som sa zobudila na niečie chrápanie. Znechutene som pootočila hlavu smerom k druhej posteli. Ležal tam Harry ktorí mal prevesenú ruku cez posteľ a jeho kučery boli rozhodené po poduške. 

Bol zlat...Alishia! Nepomenula som svoje myšlienky a tie sa vytratili z hlavy. Neochotne som vstala a šla k linke aby som si dala postaviť vodu na čaj. Za ten čas som vbehla do kúpelne. Urobila som si cop a vrátila som sa späť k linke. Vzala som už zovretú vodu a zaliala som si ňou čaj. Nechtiac som buchla lyžičkou o mramor na linke. Zaťala som sánku a prižmúrila oči. Obzrela som sa za seba. Harryho telo sa pomrvilo na posteli. Odfúkla som si. Vhodila som lyžičku do šálky. 

Telo mi striaslo.Niečie ruky ma držali za boky. 

"Kurva, čo robíš? Je 7 hodín ráno" hlas mi hovoril do ucha. 

"Snažím sa urobiť si čaj" pretočila som očami a vyšmykla sa Harrymu z rúk. 

"Počúvaj!" posvatila som sa pred neho,moja výška bola smiešna oproti jeho, no moja drzosť bola na rovnakej úrovni."Znášam ťa v tejto izbe, si tu so mnou asi hodinu do kopy, a už mi neskutočne lezieš na nervy, chcem si stanoviť nejaké pravidlá!" šťuchla som ho do hrude a sadla si na posteľ. 

"Takže ty si budeš rozkazovať..no to nie" pozrel zjavne nahnevane na mňa.

"Áno" prikývla som aj keď som vedela že to nemusí dopadnúť dobre.

"Pamätaj jedno! Nikto! Nikto!! Nerozkazuje Harrymu" prstom ukázal na mňa a podvihol obočie. 

"Ale ja asi nikto, nebudem" postavila som sa aby som mu bola bližšie. 

"Si myslíš že sa budem báť takej rozpišťanej krpatej baby?" chytil ma za zápästie. 

"No prepáč že sa neválam v posteli s každým debilom ktorého stretnem. Prepáč že mám na sebe rifle a tričko normálnej dĺžky a nie sukňu pri ktorej uvažujem či je to sukňa alebo opasok a tričko ktoré mi odhalí to čo nemá! A pusti ma!" trhla som rukou. Keby mohol prepáli ma očami, znova mali tú tmavú farbu. Jeho očí boli naozaj divné.

"Si trocha prikrátka na to aby si si vyskakovala, dávaj si pozor na to čo hovoríš!" ruku mi nepustil ale naopak ju stlačil ešte silnejšie. 

"A ty si moc priveľký dement na to aby si pochopil že nie každá je taká istá, že nie každá ti skočí do postele"privrela som oči a čakala že mi za moje slová vlepí facku, ale on mi len pustil ruky. 

"Možno som" otočil sa chrbtom. 

Nechápala som, stále stál otočneý chrbtom. Keď som mu chcela už niečo povedať pevne ma chytil a posunul tak že ma oprel o stenu vedľa postele. Ruky mi pevne držal nad hlavou. Dlhú dobu mi len tak pozeral do očí. 

"Ale za to ty, si moc mladá a neskúsená, preto nevieš čo by si sama chcela" šepkal mi do ucha a po dokončení vety obtrel jeho pery o moju čelusť. Potichu a iste som lapla po dychu. Srdce sa mi pri jeho dotyku neskutočne rozbúchalo a dych zrýchlil. Pritlačil sa na mňa ešte viac a priložil jeho pery k môjmu krku, jeho vlasy ma pošteklili. Chcela som sa dostať z jeho pevného držania. No nemala som na to silu. Jeho vlasy voňali tak jemne, bolo to až nečakané.Pomalým pohybol prešiel k mojím perám. Po malej chvíli som pocítila jeho pery ako sa jemne pritlačili na moje. Harry mi kusol do spodnej pery. 

"Harry.." odklonila som hlavu a odtlačila som ho od seba.

"Toto je to čo chceš.." povedal a sadol si na posteľ.

"To nieje pravda..." klamala som. Tak neskutočný pocit som ešte nezažila. Jeho pery boli jemné, plné a mentolová chuť ktorá bola v nich ukrytá. 

"Je, len sa to bojíš priznať" no tak! Ticho už buď! Kričala som po ňom v duchu.....

Tááák :D :D Nová časť :D Čakali ste že sa stane to čo sa stalo? :D :D Túto časť chcem venovať Katke Durcovej (šak ty vieš za čo :D :D ) Ak sa páči, tak VOTE + KOMENT ;) 

Same but differentKde žijí příběhy. Začni objevovat