15.časť

1.5K 79 4
                                    

"Andy? Prečo si na ňu taká hnusná?" ozval sa za mnou Niall. On si ma zastáva?!

"A aká mám byť na ňu?" odfrkla a ani sa na neho nepozrela.

"Ty si ojebala ju nie ona teba, nemalo by to byť na opak?" WTF?! Bolo asi jedniné čo mi prešlo hlavou.

"Kurva drž hubu!" skríkla po ňom a odišla. Niall si sadol vedla mňa na gauč. 

"Niall? Čo jej je?" otočila som sa na neho.

"Len nezvláda svoj životný štýl" usmial sa a dal si flašu na pery. 

"Aha" ľahko som zo seba dostala. Pozerala som na alkohol ktorí mu steká do krku.

"Smiem?" ukázala som na fľašu vodky ktorú držal v ruke.

"Nie! Nesmie!" prerušil ho chraplák ktorý vychádzal spoza mňa.

"Harry, nerob pičoviny, nech sa dievča zabaví" Niall mi sprčil flašu do ruky ale ja som váhala.

"Presne, čo robíš, je tak mladá, nech si dá" k Harrymu prišla zo zadu Sandy. Obmotala mu ruky okolo pása.

"Sandy...choď hore, hneď prídem" čo? Dobre, budem sa to snažiť ignorovať.Sandy sa vzala a šla ku schodom.

"Z 15 minút ideme preč" oznámil Harry a ja som pretočila očami.Cítila som sa tak trápne. A hlavne po tom čo poslal Sandy hore. Tá predstava že mňa pred necelou pol hodinou, ehem, urobil a že teraz ide prášiť Sandy sa mi moc nepáčila. 

"Bože, ten to berie dajako vážno" zaškeril sa Zayn. 

"Kurva! Drž papulu Malik!" skríkol po ňom Niall.

"Dobre, dobre!" obranne zodvihol ruky.

"Čo sa deje?" očami som prebehla po všetkých a zastavila som na Louisovi.

"Nič, všetko je OK" posledné slovo zvýraznil a usmial sa. Neviem prečo, ale jeho slová boli také oslobodzujúce a pocit niečoho divného bol v tom momente preč.

"Poď sem" Louis ukázal rukami aby soms i šla sadnúť za ním na kreslo. Postavila som sa a šla som za ním. Sadla som si na kraj kresla s falošnej kože.Louis ma chytil rukami a jedným pohybom ma stiahol na seba. Sedela som mu na nohách. 

"Dávajú ti jesť?" Louis sa zasmial a stlačim mi stehno. Zasmiala som sa a on urobil znova ten jeden pohyb.

"Louis" povedala som pomedzi záchvat smiechu.

"Jebal by som ťa každú minútu svojho života" šepol mi. Aj keď viem že je to neslušné, mne jeho slová lichotili. 

Po chvíli sa akoby všetko stíšilo a ja som počula len ťažké kroky po schodoch na dol. Uvidela som Harryho ktorí nahnevane šiel k nám. Oči mu horeli zlosťou a mne srdce skákalo strachom.

"Alishia!" skríkol po mne a ukázal na dvere. Videla som videsené výrazi všetkých. Keď mali oni také tváre ako som vyzerala ja? Prišli sme k autu. Sadla som si na miesto spolujazdca. On si tvrdo sadol na miesto šoféra a zúrivo zatvoril dvere.

"Kurva! Do piče!" kričal na okolo a buchal po volante.

"Harry?" potichu som sa ho opýtala.

"Čo?" zúrivo sa na mňa otočil a ja som sa viac pritlačila na okno.

"Si v poriadku?" šepla som.

"Do toho ťa kurva nič!" zvrieskol po mne."Celú cestu budeš držať hubu a ani sa nepohneš!" ukazoval pri tom na mňa a zhlboka dýchal. Posadila som sa pohodlnejšie a snažila som sa zatlačiť slzy tam kam patrili.Čo mu je? Celú cestu v aute bola nahlas hudba ktorá mi liezla na mozog. No bála som sa čo i len poshnúť. Zastavili sme pred internátom. No dvere boli zamknuté a ja som nemohla výjsť von. Harry sa oprel o sedačku a z hlboka dýchal.

"Pustíš ma von?" dlhú dobu mi trvalo toto vypustiť z úst.

"Počkaj chvílu" nahol sa ku mne a jeho veľké ruky chytili moju tvár. Harry sa nalepil na moje pery. V jeho bozku som cítila hnev, strach a niečo čo neviem opísať.

"Poď" povedal po bozku a odomkol dvere. Nechápala som jeho správanie.Vyšli sme z auta a šli sme do izby. Prvé som sa zvalila na postel. Pozrela sa na hodiny a bolo pol 2 v noci. Zajtra musím ísž do školy. Znova.

"Prečo si mi nepovedal že študuješ matematiku?" prehodila som reč dosť mimo témy.

"Lebo ťa do toho nič, a nebol čas" dal si dole tričko a ja som obehla všetky jeho tetovania. Motýl na bruchu. Loď na ruke. Dvaja vtáčikovia na hrudi. Srdce, srdce na jeho ruke. Prečo srdce? 

"Prečo máš na ruke srdce?" po otázke som sa cítila taká silná.

"Prečo sa serieš do vecí do ktorích ťa hovno?" ľahol si na posteľ a zakryl sa. Už som radšej držala hubu. Lebo nebola šanca s ním normálne komunikovať...

Tak :)) Nová časť ;) Dúfam že sa vám páči :3 Ja som celkom aj spokojná :D Milujem písať vážne situácie, hádky a podobné :D :D tak ak sa páči tak VOTE+KOMENT ;) 

LíviaXx.

Same but differentKde žijí příběhy. Začni objevovat