4.Časť

1.7K 67 0
                                    

Otvorila som dvere a s údivom som pozerala na osobu v nich."Čo!? Tu!? Do riti chceš?!" oprela som sa o dvere."Bývam tu" bol zjavne opitý."Ver tomu že nie!" jeho oči sa leskli ale nemali už tú bledú zelenú farbu ale mali tmavú zelenú" Kurva, hovorím že tu bývam" skríkol a hneď na to si odkašľal."Kudrnáč s neznámim menom! Vypaldni!" udrela som ho dlaňami do hrude. Mierne s ním cuklo ale ani sa nepohol."Hej tu si!" skríkol po ňom chalan s blond vlasmi. Cez krk na pravej strane sa mu ťahalo tetovanie."Niall! Že tu bývame!" hrdinsky sa nadýchol."Ehem, vedľa" chalan menom Niall ho potlačil ďalej. Keď zašli do dverí naštvane som si ľahla do posteľe. Zahrabala som sa pod perinu a zavrela som oči....

Ráno som sa zobudila na niečie mrmlanie. Otrávene som otvorila oči a pozrela som na Andy. Tá mala ruku a hlavu zvesenú z postele a niečo si hundrala."Andy?" povedala som potichu. "Hmm?" keď zodvihla na mňa hlavu skoro som zinfarktovala. Z krásnej atraktívnej ženy bola zoschnutá ženská. Kruhy pod očami jej chytali modrastú farbu,oči mala podvrátene a vlasy strapaté. Pleť bola bledá ako stena a jej hlas otrávený."Si v pohode?" opatrne som sa opýtala."Hej som, len sa potrebujem niečoho napiť" cukla telom a posadila sa."Dám ti vodu" postavila som sa a šla som po pohár studenej vody. Podala som jej ho a behom pár sekúnd na dne ostalo pár kvapiek priezračnej tekutiny."Ďakujem" podala mi pohár a ľahla si späť."Čo to tu bol za buchot v noci?" pozrela sa na mňa."Ale boli tu najaký chalani od vedľa a ten jeden bol taký nadratý že chcel bývať tu"zasmiala som sa a Andy sa pokúsila o to tiež. ˇČo budeme dnes robiť?" nesmelo som sa opýtala."Tak na to že sa cítim ako mátoha tak myslím že mňa dnes čaká ďalšia párty a ty neviem čo chceš" usmiala sa a keď spomenula párty tak oči jej zažiarili."Ty sa raz upiješ k smrti" hodila som po nej vankúš."Nevadí ale budem sa pri tom baviť" usmiala sa."Kedy tam ideš?" hrala som sa s perinou."Koľko je hodín" vzala som môj mobil a vyvalila som oči."Ehem, pol 2 poobede" zasmiala som sa a mobil som hodila späť na stolík."To už?!" Andy vyskočila z postele, zobrala si kozmetickú tašku a vletele do kúpeľne. V nej sa nachádzalo wc, umyvadlo a zrkadlo, sprchy boli na internáte spoločné. Pozerala som ako omámená na dvere od kúpelne.To je rýchlosť. Asi o 5 minút na to vyšla z kúpelne. Vyzerala úplne inak. Oči jej zdobili linky a špirála, kruhy pod očami sa stratili a vlasy mala krásne učesané. Obliekla si rfle a obyčajnú čierne tričko. "Idem" treskla dverami a ja som pozerala ako na zjaveni. Pred necelou štvrť hodinou jej bolo ešte zle a znova išla chlastať.Ja som si otvorila notebook a zapla som si film. Ľahla som si späť do postele. Film mi zabral aso 3 hodiny pozerania. Pozrela som sa na mobil a bolo 5 hodín.Keď sm držala ten mobil vytočila som mamine číslo. 

"Mami?" ozvala som sa jemným hláskom.

"Alishia?" otázne sa opýtala.

"Mami, ako sa máš?" moja mama bola výnimočná. Bola vždy milá, narozdiel od môjho otca. Otec bil mňa aj maminu.Vlaste preto ma mamina donútila odísť s Michiganu.

"Alishia moja" znela smutne. Ja som už asi pol roka bývala tu a s maminou som volala asi raz.

"Mami, čo je ti?" ustarostnene som sa opýtala.

"Ale nič" cítila som bolesť v jej hlase.

"Znova ťa zbil?" do očí sa mi drali slzy.

"Hej" sekla

"Mami, bež bývať k starkej, prosím, urob to pre mňa, ja nechcem aby ti ubližoval" z oka mi vytiekla slza.

"Ale...ja musím ísť Alish, pá" ani som nestihla spozorovať a zrušila to.

"Pá" povedala som smutne a mobil som zložila.Začala som plakať. Neznášala som keď čo i len povedl škaredé slovko na mamu. Mama bola vyčerpaná a koľkokrát sa bála aj niečo povedať.Našťastie som bola ja tá ktorá bola papuľnatá, ale tým som zachránila mamu. Vždy som dostala po ústach ja a nie mamina. Aj keď to bolelo ale ten pocit že nemusí trpieť mama mi pomohol. Plač ma vyčerpal a ja som sa opeť zababušila do perín a zaspala som.

*RÁNO*

Zobudila som sa o pol 6 ráno. Slnečné lúče nám udierali do okien. Obzrela som sa an vedľajšiu posteľ a Andy tam nebola. Pretočila som očami a oprela som sa o lakte a prižmúrila som oči keď mi do nich zasvietilo slnko.Usmiala som sa a nechala som si pohladiť tvár. Zhodila som zo seba paplón a nohy som položila na zem.Rukou som si prehrabala vlasy a šla do kúpelne.Vlasy som si dala do copu. vodou som si opláchla tvár a pozrela sa do zrkadla. Vrátila som sa späť a na posteli sedel....

Takže pôvodný plán bol napísať mega dlhú časť :D Ale! Nepodarilo sa mi -_- Zajtra napíšem teda ďalšiu :) VOTE a KOMENT potešia ;) 

Same but differentKde žijí příběhy. Začni objevovat