Po hodine strávanej v posteli sa otvorili dvere.Kútikom duše som dúfala v to že to bude Andy. No mýlila som sa. Harry.
"Ehem..." snažil sa niečo predniesť. "Vieš že sa ťa budem snažiť pretiahnuť každý deň" blaženo sa usmial.
"Skúsiš to a už si v živote nezašukáš!"v mojej hlave som ho zabila no v realite stál stále predomnou."Hmm..nejaká drzá" hupol na posteľ.
"Vieš že sa ťa budem snažiť každý deň zabiť?" cukla som pohladom.
"Ako myslíš" usmial sa a rýchlo sa postavil z postele.
"Idem sa baviť, maj sa" behom pár sekúnd zmizol medzi dverami.
Dnes je párty! Alishia, je čas pripraviť sa... hovorilo mi moje podvedomi. Vbehla som do kúpelne a dala si špirálu. Vlasy som si vyčesala do copu. Vrátila som sa späť. Obliekla som si rifľe a novú košeľu. Obula som si converse a vydala sa na cestu. Bratstvo bolo asi 15 minút pomalým krokom. Ja som išla trocha rýchlejšie takže bola som tam za necelých 10. Vošla som do domu. Na gauči sedela Andy a vykusovala sa s Niallom. Pokrčila som pery a šla ďalej. Vedla nich sedel Harry a vedla neho sedela nejaká baba ktorá mala na sebe len krátke tričko, krátku sukňu a sieťkované pančuchy. Neviem prečo ale neskutočne ma rozčulovalo to že sedí vedla neho. Potrepala som hlavou a šla som si po drink. Do pohára som si naliala cherry vodku a priložila som si ju k ústam.Stále som sledovala Harryho.
"Kto ide hrať s nami?!" zakričal chalan s hnedými vlasmi a zodvihol pohár nad hlavu. Všetci okolo neho sa zasmiala. Pomaly som podišla k nim."
"Ty ideš hrať?" Andy sa začala smiať.
"Nejaký problém?" hnusne som sa na ňu pozrela ale ona sa venovala Niallovi.
Sadla som si vedľa chalana čo pred chvíľou vykríkol.
"Som Louis" usmial sa.
"Alishia" úsmev som mu neopätovala, lebo mala som veľa práce z vraždením Andy v mojej mysli.
"Takže, čo sa bude hrať?" cukol ústami chalan s čiernymi vlasmi.
"Suck&Blow"uchctol sa Niall. Čo ideme hrať?! Tú hru som nikdy nehrala. A ani som nevedela čo je to.
"J-já to nepoznám" sklonila som hlavu. Čakala som výsmech.
"Har spočíva v tom že je jedna karta, ty si ju priložiš na pery a vdýchneš, musíš ju predať tomu vedľa teba, ak vám padne, tak vykus to istí" Louis rozprával rýchlim tempom. Mne prešli zimomriavky po chrbte. Sedela som medzi Louisom a čiernovlasým.
"Takže sme tu, Ja, Alishia, Zayn, Sandy, Harry, Andy, Niall.." Louis sa zasekol na konci."Chýba nám jeden hráč" zamrvil sa na mieste.Takže, Sandy. Tak sa volá tá dievčina vedľa Harryho.
"Ja hrám" pribehla k nám Kate."Začneme od Andy, smerom k Niallovi" ukázal Louis rukou.
Andy si priložila kartu k ústam a pomalým pohybom sa posunula k Niallovi. Karta nespadla. Niall ju predal Kate, a tá ju dala Louisovi. Som na rade! Telo sa mi začalo triasť a ani neviem prečo. Louis oprel kartu o moje ústa a vydýchol ja som rýchlo vdýchla a snažila som sa ju rýchlo dať Zaynovi. Podarilo sa.Zayn predal kartu Sandy.Sadny sa na mňa škaredo pozrela a keď predávala kartu Harrymu, určite ju zámerne pustila. Jej pery pristali na tých jeho.Harry pootvoril ústa a jej jazyk vkĺzol do jeho úst. Chcelo sa mi zvracať. Videla som že Zayn vedľa mňa drží flašu vodky. Vytrhla som mu ju a oprela ju o ústa. Začala som do seba liať ochutený alkohol.
"Wo-wo-woow! Stačí" Louis mi vytrhol fľašu z rúk.Pozrela som sa na neho a neochotne som pustila fľašu vodky.
"Vymeníme sa" povedal Niall a všetci chalani sa posunuli o jedno miesto. Teraz vedla mňa sedel Niall, z druhej strany Louis. Vedľa Sandy sedel Louis a Zayn, vedľa Andy Zayn a Harry a vedľa Kate Harry a Niall.
"Ideme" Louis si vzal kartu a dal si ju na ústa.Zrazu sa naohl nadomňa a ja som to nečakala. Kartu som nechytila. Cítila som ako mi padla na nohu. Po chvíli na to som cítila Louisove pery na mojich.Louis pritlačil jazyk na moje pery a ja som pootvorila ústa. Louisov bozk nebol vášnivý. Bol chladný, bez emócii a chutil po vodke a pive. Kombinácia ktorá bola neznesitelná.Konečne sme sa odtiahli. Pozrela som kútikom oka na Harryho. Ten sa na mňa ani neotočil.Pokračovali sme, kartu si dala na ústa Sandy a podala ju Zaynovi. Ten dal kartu Andy a Andy ju mala dať Harrymu. No padla. Andy sa prisala na Harryho. Mne vrelo celé vnútro tela z neznámeho dôvodu.
"Končím!" skríkla som rázne. Vzala som Louisovi vodku, upila som si z nej a postavila som sa.Obzrela som sa ešte a snažila som sa kráčať rovno. No vodka ktorej neznáme množstvo sa nachádzalo vomne si robila čo chcela. Chytila som sa dverí a "zamierila" na cieľ. Vyšla som z domu . Nebolo možné že by som bola tak opitá.Kráčala som k zastávke autobusu, lebo peši by som to asi na izbu nedala.O 5 minút mi šiel autobus. Stála som na zastávke a držala som sa kovovej tyče. Konečne prišiel autobus, bol prázdny.
"K internátu" vyhekla som zo seba. Zaplatila som mu a sadla si čo najbližšie ku dverám. Cesta trvala necelých 5 minút.Vyliezla som z autobusu a cítila som sa lepšie než keď som vyšla z bratstva. Dokonca aj nohy ma poslúchali. Vyšla som do už teraz Mojej a Harryho izby. Zamkla som dvere a zvalila sa na postel. Nedalo sa mi spať. Musela som premýšlať nad všetkým. Nemala som poňatia čo sa so mnou deje. ten divný pocit zo Sandy, keď bozkávala Harryho. Všetko to bolo také, divné. Nechcela som sa tým moc zaoberať no môj mozog mi nedal. Pozrela som sa na hodiny ktoré ukazovali ešte len pol 1 v noci. Neustále som čakala že sa Harry vráti a ja sa budem na neho musieť pozerať. Modlila som sa aby som ho dnes už nevidela. Myslím že moje prianie bolo splnené, zaspala som bez toho aby prišiel na izbu.
***"Pane bože!" spotená som sa posadila na posteľ. Moje dýchanie bolo neskutočne rýchle. Znova. Znova sa mi snívalo ako otec bije mamu. Neznášala som to. No našťastie sa to stávala už menej často ako predtým. Keď už som bola hore, otočila som hlavu a pozrela sa na Harryho posteľ. Nebol tam. Uľahčene som si vydýchla a ľahla si späť. Znova som zaspala....
Tááák :D Prekonala som sa! :D :D Dlhšia časť :D Ja som sa strašne rozpísala pri tej hre :D :D Tak dúfam že sa vám páči ;) Ak hej, zanechajte VOTE a KOMENT ;)
ČTEŠ
Same but different
FanfictionAlishia Dame je mladé 19 ročné dievča ktoré študuje na vysokej škole. Na školskom internáte si pomerne užíva, aj so svojou najlepšiou kamarátkou Andy. Alishia hrá výborne na husle, preto študuje hudbu, hrá v školskej filrarmónii. Alishia je Američan...