24.časť

1.3K 82 2
                                    

"Tak ja neviem, mohol si, neviem!" histericky som si chytila vlasy a potiahla som za ne.

"Dávaj si na toho hajzla pozor" varovne zodvihol prst.

"A na teba si nemusím? Každého zmlátiš!" rozkričala som sa a vstala.

"Tak on ťa chce pretiahnuť, a zlý som ja?!" vstal, postavil sa pred mňa a ukázal na seba prstom."Počkať...ale, veď ste spolu už spali,tak prečo si sa bránila?" áno, dobrá úvaha Styles.

"Ja neviem..proste.."musela som nájsť vhodnú výhovorku, no pri tom ako na mňa hladel som sa mohla tak zložiť k zemi.Tento chalan ma nejakým zvláštnym spôsobom priťahoval. Z jednej strany som ho nenávidela a z druhej milovala.Milovala?! Spítala som sa sama seba. Hej mám pocit že som sa do niečoho na ňom zamilovala.Moje podvedomie začínalo viesť zaujímvajú konverzáciu.Si sa zbláznila! Do tohto magora sa nedá zamilovať.No proste je na ňom niečo čo je výnimočné. Na ňom nieje nič výnimočné!Ale je, pozri sa na jeho pohľad, na smaragdovú farbu jeho očí, pozri si tie krásne črty tváre, pozri sa na tie plné pery, pozri sa na neho.Ale je to magor! Nie je, samozrejme keď sa snaží aby nebol...

"Alishia!" okríkol ma Harry a mňa vytrhlo z myšlienok.

"Áno?" rýchlo som zažmurkala.

"Prečo si sa bránila a kričala?" pristúpil bližšie.Tak strašne som mu chcela povedať že som s ním nespala ale nemohla som.

"Dnes som to jednoducho nechcela" odvrátila som zrak.

"Louis neni magor, pochopil by to" jeho ruku mi položil na líce.

"Tak asi to nepochopil" dala som mu ju dole a prešla som k oknu.

"Miluješ ho?" Harry sa postavil za mňa. Táto otázka ma celkom zarazila. 

"Nie.." odpovedala som rýcho a rázne. 

"Tak prečo si mu dovolola aby sa s tebou vyspal?" jeho teplé ruky sa dotkli mojich bokov a mňa aj tak strasla zima. 

"Harry, ja.." stisol mi boky.

"Si iná.." pomaly až šepkal.

"Ako iná?" hlavu som trocha pootočila k nemu.

"Si taká bezbranná, si proste..niečim iná" nosom sa mi oprel o krk a ja som lapla po dychu.

"V živote som rande namal, nikdy som s nikým nechodil..vždy to bolo dievča ktoré som pretiahol a odkopol" jeho dych mi narážal do krku.Ovládal ma. Keby sa ma teraz ešte raz opýta niečo ohľadom toho s Louisom tak mu poviem že som s ním nespala. Mal ma pod kontrolou. 

"Ale, kvôli tebe, by som šiel aj na to posraté rande" pri tejto vete som každý jeho pohyb perami cítila na krku."Chcem to skúsiť, chcem vedieť aký to je pocit byť s niekym pre niečo iné ako je sex" rukou mi hladil bok.

"Skúsime to?" toto ma dostalo na kolená. DO teraz som si jeho slová neuvedomovala. Ale teraz mi to všetko prišlo na mozog.

"Dobre, ale pod jednou podmienkou, ak už Louisa nezbiješ" otočila som sa k nemu.

"Súhlasím" usmial sa."Takže, teraz ťa môžem oficiálne pobozkať?" podvihol obočie.

"Hej.." usmiala som sa a ruky som mu dala okolo krku.Jeho teplé pery sa dotkli tých mojich.Cítila som aké má suché pery. Jazykom som mu jemne prešla po nich aby som ich zvlhčila.Za boky si ma pritiahol viac ku sebe. Stláčal mi ich a ja som mala niekedy pocit že mi ich rozdrtí. Bozky boli tak nenásitné a vášnivé....

Krátka časť :/ Prepáčte ale nebola som doma, a nemala som to ako napísať ;) dnes ma nič moc nenapadalo :D :D Takže len toto som stihla :D ale zajtra vám napíšem niečo ;) VOTE+KOMENT ;)) 

LíviaXx.

Same but differentKde žijí příběhy. Začni objevovat