Hegedű vagy brácsa?
Örök kérdése volt ez Marossy Emma életének.
Először akkor, amikor a másodikos brácsavizsgáján- a közönség hatalmas meglepetésére- lenyomott Marcinak,- egy ötödikes brácsásnak- egy szászcsávási táncrendet. Ezek után elegánsan átadta neki a hegedűt, aki a következőkben székit játszott a brácsássá átvedlett Emmának, hogy azért ő se maradjon ki a jóból, és levizsgázhasson.
Másodszor akkor, amikor külföldre mentek kísérni a táncosokat, de a brácsás- nem, jelen esetben nem Marci- összeszedett valami vírust, és így kénytelen volt otthon maradni. Persze ideges telefonálgatások kezdődtek, hogy akkor most mi lesz. Emma pedig vett egy nagy levegőt, és közölte, hogy ő vállalja a hangszercserét, ha a másik hegedűsnek nincs az ellen kifogása, hogy egyedül játsszon.
Harmadszor akkor, amikor szembesült vele, hogy a konziba csak az egyik hangszerrel tud felvételizni, a másikat valahogy privátban kell megoldania.
Negyedszer akkor, amikor Marcival bekerültek a konziba- végül is mindketten brácsa szakon, miközben zenesuliba jártak hegedülni. Emma azonban mindvégig hegedűs maradt, Marci viszont inkább brácsás. Talán azért, mert anno előbb kezdtek az adott hangszeren játszani, és így jobban a részükké vált.
Ötödször pedig akkor, amikor Zeneakadémista lett- Marci nélkül. Ami- valljuk be őszintén- elég furcsa volt, hiszen évek óta minden napjukat együtt töltötték. Aztán megismerte Vincét, a negyedéves, kissé bunkó srácot, Akire Még Nem Vonatkozott Az Osztatlan Tanárképzés, így egyetlen szakja volt: hegedű.
És akkor Emma ismét választás elé került: hegedű vagy brácsa?
______________________________________
Kedvet kaptam hozzá, úgyhogy megpróbálkozom egy hosszab terjedelmű munkával is.
Igyekszem nem tök türelmetlenül várni a happy end-et és normálisan leírni a dolgokat.
Remélem, tetszeni fog nektek. :)Em Black
2016. 08. 04.
YOU ARE READING
Akadémista
Teen FictionHegedű és brácsa. Marossy Emma élete ettől a két hangszertől függ, amióta csak zenélni kezdett. Bolondul mindkettőért, de ő mégis inkább hegedűs. Ellenben ott van Felföldi Marci, aki ugyan szintén tudja a hegedűt rendeltetésszerűen használni, viszon...