Alia Sawani " Apa benda bising ni ? " mia and kel " Takla , Lecturer kimia ngadung" Alia wani " takinteresting langsung wei dah tua" mia and kel gelak tengok sahabat mereka "Alia jap lagi sampai rumah kau tau " guna Waze "JALAN TIMANG SARI"
Alia " wei ! Apa syok sgt tadi? " Keyla " Crush " Alia " Wisy mana ?" Keyla "Ada " Alia "Wisy jela " Keyla "Wisy always dalam hati"
Damia " lia dah sampai , Mandi makan tidur . next week jumpa " Alia " orait,thanks sudi hantar rumah" Alia keluar dari kereta milik Damia , Perodua Axia berwarna merah . Keyla hanya berdiam sahaja . Damia " Key , are u okey?" Keyla " Mia , Aku ada story ni . " Mia "pasal?" keyla "Wisy"
Sawani pura pura tidur . Damia "key apasal denga wisy?" Keyla "Dua minggu dia dah lain wechat taknak whatsapp taknak call taknak aku perasan haritu dia update "Nice to know you" aku diam jela . tetiba aku update kat facebook pasal dia "Actually i miss you " dia suruh aku delete . aku diam lah taklama tu aku ada dating dengan dia . dia tak bagi aku pegang handphone dia katanya tak ada apa apa sejak tu aku takrapat ni pun dia muncul semula . aku takut wei . aku takut nak mula balik " Damia " Kau jatuh cinta kat danial ?" Sawani terkejut " Danial ? budak rugby tu ke ? " Damia keyla " Maigod,Wani". Wani " Camni lah keyla bagi pendapat aku , Kau putus lah dengan wisy aku rasa dia game kau , Yes aku rasa lah. how about you mia ?" Damia "Yes i think so, lagi minggu ni dia balik kata ada game kan ? Haa ikut dia gi sana jumpa Danial sekali " Keyla sayu je . Damia "Key , get up lah" kau kuat . hmKey pegang handphone miliknya
whatsapp tertera Danial : Haha orait .
Keyla typing..
Danial Wisy camne dia tu playboy ke apa ?
Keyla lock screen handphone tenung muka Wisy di wallpaper . "Aku rindu kau yang dulu"
Damia dan Wani "Come on lah keyla kau tu comel cantik takkan nak tunggu dia !"
"KEYLA KUATKANLAH DIRIMU''
Wechat Dari Darwisy sayang 💝
"give me a time Keyla Amia""Princess" Damia and Wani "Yes,why?"
"Darwisy wechat kata give me a time kelya amia"
Damia dan wani berkerut . Wani "Kau bagi je masa aku rasa dia nak putus tuh"Tetiba whatsapp Dari Danial
"Taktahu dah lama takjumpa dia"Mia and Wani kerut dahi "Taktahu!" keyla "Antar aku balik sekarang" Mia "orait" Sampai dekat JALAN S/P 3 . Keyla "Thanks mia wani dengar cerita aku , cite kita kita je tau,Assalamualaikum" mia wani waalaikumsalam.
****************
Kelya memang rasa dia nak tinggalkan Kelya . and Kelya reply Wechat Darwisy "Takpe biy , orang tahu awak nak tinggalkan orang . Awak suruh Danial gantikan tempat awak kan ? Wisy thanks a lot about our history . Halalkan kasih sayang awak kat orang . terima kasih sudi spent time dengan orang . Goodluck for your game . Ingat pesan orang jangan lupa solat . Harap kekasih baru awak kekal sentiasa amin "
Kelya off data and airplane mode. tidur . Next day will begin . Kelya kuatkan diri call Damia cerita semuanya . Damia dengar dari talian and cakap "Dia reply apa?" Keyla "Aku tak on data wei,Aku airplane,Whatsapp dari dia pun takbalas" Damia "Kau sesiap kita gi breakfast k , Aku nak mandi pe semua nanti aku pickup kau " Kelya "orait"
dia slide notification on data , Darwisy Sayang Wechat (3) , Messages (2) .Message (1)
You Have a misscalled from 0123467998/(7)Message (1)
Key , Wisy minta maaf .
Key wisy minta maaf
Key on data
Key Asal off handphone?
Danial (7)
"Kelya awak gaduh dengan Wisy?"
"kelya awak tak on data ?"
"kelya Why ni?"
"Kelya reply if dah on data ye"
"Kelya nah gambar tadi lupakanlah yang pahit"
"Kelya good morning "
"Awak dah on tapi bagi bluetick,Sorry ganggu"Kelya matikan data sesiap nak breakfast dengan damia . Lepas mandi handphone bunyi Ezad lazim bertemu cintaku . Damia "Cepat Siap Key aku kat depan pintu umah kau ni" Key "Aku tengah set tudung bawal ala elfira ni kejap lagi turun ." Damia "Haa orait"
YOU ARE READING
Cinta Milik Kita
RandomKelya Amia Anak manja keluarga dan siapa pula yang bertahta di hatinya . Danial seorang anak lelaki bongsu dan mempunyai seorang abang bernama Faris dan seorang adik perempuan . Damia merupakan sahabat baik Kelya . Apa yang akan berlaku ? saksikan .