Bab 4

17 0 0
                                    

"mia sorry late , let go mamak Sri putera . " Mia "Haa sokey perempuan biasalah aku faham , Haa pe citer ? " Kelya "taktahula dia lepaskan aku agaknya hahaha " Gelak . Mia "Habis kawan dia ?" kelya "Haa , Dia whatsapp aku tadi . dia siap kata dia wish morning . aku rasa dia ada plan lain kot " Mia "Buat sementara kau layan je pancing dia " Kelya "Pancing pancing dia yang kalah kang . Masing masing gelak HAHAHAHA .

Setiba di kedai mamak ,

Mia keluar kereta miliknya , mia perhatikan seseorang dari susuk tubuhnya macam pernah nampak . Mia "Kel oh kel , Kelya " Kelya "Ya , Aku nampak wisy " Mia "Aku pun, kita breakfast hujung sana . agak dia kenal kete aku tak? " Kelya "Tak kot" handphone bunyi .

On the phone
Wisy : On the way ke UTM ni haa
Kelya : Oh okey
Wisy : Kita nak cakap kita rindu awak
Kelya : okey , Nice to see you
Wisy : Awak kat mana ?
Kelya : Tak tengah cakap dengan Client tadi
Wisy : orait

Kelya diam seribu batu.Mia "Kau tipu dia kan?" Kelya "Mia let go la mamak lain" mia "orait.

Message di application . Tekan nama Darwisy "Saya nampak awak kat mamak SP , Nice to see you . terima kasih" sent .

Darwisy " Wei dia nampak aku lah , Kantoi ah camni" Danial "Fuh , nasib aku lambat . haa apa plan kau wei ? "

Darwisy senyum sinis . Aku punya plan baik . Danial "Haa orait aku setuju"

-****************

Hari demi hari berlalu.......

Kelya dan rakan rakannya happy bersama tiba lah hari jadi kelya . Danial wish "Happy Birthday Kelya Amia 💝 May Allah bless you . Stay pretty , stay sado jadi anak yang solehah amin . sorry late wish . I busy "

kelya "Amin thanks you danial" . Kelya dan Danial semakin rapat sehingga lupa Danial tentang plan nya bersama Exboyfriend Kelya. Tapi rasanya Danial taksanggup buat hati kelya sakit lagi .

Akhirnya Danial berjumpa Darwisy dan kata dia taksanggup dan menyebabkan dia tak boleh buat sebab kesiankan Kelya . Akhirnya persahabatan mereka renggang.

Cinta Milik Kita Where stories live. Discover now