Liam's POV
May 24th, 2014 8:00 AM
Ние всички гледахме в шок след като Хари бе изведен от стаята.
- Какво става с него? – Саймън запита, страх се четеше в очите му. Докторът размаха ръка пред лицето му.
- Господине, не мисля, че сега бихме установили. – и с това той излезе от стаята. Пол изведнъж проговори, гласът му беше дрезгав и уморен.
- Ще се обадя на Ан.. – той се насочи към изхода на болницата с прилепен до ухото телефон.
- Господин и госпожа Томлинсън? – чу се глас. Всички погледнахме другия доктор, който стоеше там.
- Да? – родителите на Луи отговориха трескаво и се сгушиха един в друг.
- Успокоителните, които Луи се е опитал да вземе не са били достатъчно, за да причинят сериозни вреди.
- О, благодаря ти, Господи! – Джей изплака. Докторът прочисти гърлото си.
- Въпреки това.. – той продължи и усмивката ѝ замръзна.
- Той има мозъчна травма. Съвсем лека е, всъщност.
- Какво означава това? – бащата попита и дръпна Джей до себе си.
- Мозъчната травма се появява от външна механична сила, която предизвиква дисфункцията на мозъка. Това обикновено довежда до сътресение на главата или тялото. След това се появява и този случай, който най-често е предизвикан от временна дисфункция на мозъчните клетки. Не можем да направим повече за него от това да му изпишем болкоуспокояващи за главоболието и той също трябва да бъде наглеждан. Но госпожо Томлинсън.. установихме, че той има склонност към самоубийство.. също ви препоръчвам да го изпратите в център, в който хората са с такива наклонности. Аз мисля, че това ще бъде от изключително значение за семейството ви и най-вече за Луи.
- О, бебето ми. – тя прорида и зарови лице в гърдите на мъжа си.
- Не можете да го изпратите в такъв център. – глас изведнъж прозвуча. Всеки се обърна, за да види господин Грифитс да стои там. Бащата на Луи се напрегна и се пролича гнева в очите му. Никое от семействата ни не харесваше основателя на Мodest. Те го презираха.
- Не мисля, че това е твой избор, Ричард. Той не е твой син. – извика.
- Какво ще означава това за бандата тогава? Не можем просто да прекъснем турнето. Ние ще загубим толкова много пари. – Саймън изведнъж се изправи и отиде до мъжа.
YOU ARE READING
Strong
Fanfiction- Х-хари, моля те! - проплаках, поставяйки ръцете пред лицето си в опит да се предпазя. Неговите очи потъмняха и той хвана китките ми, притискайки ги срещу стената. Дъхът му се сблъска в лицето ми, слабия аромат на алкохол достигна до носа ми. - Мл...