Chapter 1

1.3K 86 6
                                    

Louis' POV

- Х-хари, моля те! – проплаках, поставяйки ръцете пред лицето си в опит да се предпазя. Неговите очи потъмняха и той хвана китките ми, притискайки ги срещу стената. Дъхът му се сблъска в лицето ми, слабия аромат на алкохол достигна до носа ми.

- Млъкни. – изръмжа. Късите му нокти се забиха в ръката ми и аз изскимтях от болка. Той ме пусна и хвана шепа коса в ръката си. Аз изпищях от болка и той ме хвърли на земята. Сълзите напираха в очите ми аз се принудих да ги затворя.

- Стани. – каза. Отворих очите си и се изправих на крака леко. Той грабна края на тениската ми, за да ме придърпа по-близо, изравнявайки се на нивото ми. Очите му горяха точно срещу моите. Хладината мина надолу по гръбнака ми и аз захапах долната си устна от уплаха.

- Колко пъти трябва да ти кажа? Ти. Си. Мой. – каза, гласът му беше като пропит с отрова.

- А-аз знам... - отговорих тихо. Той се засмя мрачно, увивайки ръце около мен. Бузата ми се притисна срещу гърдите му и аз можех да усетя тялото си треперещо срещу него.

- Не, Луи.. Не мисля, че ще го направиш. – той прошепна заплашително. Той постави ръцете си върху раменете ми, държейки ме на една ръка разстояние.

- Факт е. Не мисля, че ти ще направиш всичко това. Не мислиш ли, че си излизал със Стан доста напоследък, Луи? – гласът му беше изненадващо спокоен и аз преглътнах нервно. Думите бяха заседнали в гърлото ми и устата ми се отвори и затвори безполезно. Очите му се присвиха полека и челюстта му беше стисната. Хватката му върху раменете ми почна да става по-силна и аз изскимтях от болка.

- Не мислиш ли, Бу? – изръмжа през стиснати зъби.

- А-аз.. той ми е приятел. – той се усмихна нежно, вдигна едната си ръка, за да погали бузата ми, карайки ме да потреперя неволно. Тогава той се обърна назад и после ме удари. Силно. Мълчалива сълза се стече надолу по бузата ми.

- Твоите приятели изведнъж станаха по-важни от приятелят ти?

- Това, това не е каквото имах предвид, Хари!

- О, сигурен съм... - каза саркастично. Отворих устата си, за да отговоря, но бях посрещнат с нов удар.

- Млъкни. – сълзите започнаха бързо да се стичат по лицето ми. Не можех да се сдържа повече и се задавих с ридание. Заглуших неконтролируемите ридания докато те продължаваха да превземат тялото ми. Зрението ми се замъгли, но беше достатъчно ясно да видя как Хари грабна края на тениската ми отново. Той ме блъсна грубо към стената, рамката на картината се откачи от куката си. Стъклата бяха навсякъде и той изстена от безсилие. Следващото нещо, което знаех е, че бях на земята. Плачех силно и парчетата стъкло се бяха забили в ръцете и коленете ми.

- Почисти го. – чух ръмжането му, следвано от тежките стъпки надолу по коридора.


StrongOù les histoires vivent. Découvrez maintenant