Third person POV
Докторът седна бавно зад бюрото си и се взря в родителите на Хари с тържествен поглед. Той гледаше тъжно как Ан се бе вкопчила в Робин и нови сълзи се заформяха в очите ѝ. За Ан и Робин това беше най-лошият кошмар, гледайки как детето им изгубва разсъдъка си и страда от нещо, което родителите не са вярвали, че могат да видят. Докторът бавно отвори папката и една удебелена дума го удари право в лицето. Той прочисти гърло и погледна настрани.
- След като направихме някои тестове на Хари, ние може да обобщим за моментното му състояние. Мразя да казвам това, но Хари има.. – той пое дълбоко дъх преди да продължи.
- Шизофрения.. – Ан освободи звук, задавяйки се с ридание, забивайки пръсти в тениската на мъжа си. Докторът усещаше сълзите в очите ѝ. Това беше най-лошата част от работата му: да казва новините на семействата. Той бавно плъзна листа по масата и Робин го взе, зачитайки. Това описваше моментната болест по разбираем начин.
Шизофренията е хронично, тежко, мозъчно безредие, което е оказвало ефект на хората в историята. Хората с това заболяване може да чуват гласове, които другите не чуват. Те вярват, че останалите могат да прочетат мислите им, да контролират чувствата им или пък да се опитват да ги наранят. Това може да притесни хората с това заболяване, карайки ги да се оттеглят или да се почувстват напълно развълнувани.
Хората с шизофрения не мислят какво говорят. Те могат да стоят с часове без да мърдат или говорят. Понякога хората с шизофрения изглеждат перфектно преди да почнат да говорят за това, което наистина мислят.
Семействата и обществото също могат да бъдат засегнати от шизофрения. Много хора, които страдат от това не могат да си намерят работа или да се грижат за себе си, затова разчитат на помощта на друг.
Лечението помага излекуването на някои симптоми на шизофрения, но повечето хора, които имат това заболяване се справят със симптомите докато живеят. Въпреки това, някои хора могат да водят нормален и смислен живот в своите си общности. Проучванията доказаха и за ефективни медикаменти и новото проучване показа и причините за шизофрения. В следващите години, тази работа може да помогне за прекратяването и облекчаването на това заболяване.
DU LIEST GERADE
Strong
Fanfiction- Х-хари, моля те! - проплаках, поставяйки ръцете пред лицето си в опит да се предпазя. Неговите очи потъмняха и той хвана китките ми, притискайки ги срещу стената. Дъхът му се сблъска в лицето ми, слабия аромат на алкохол достигна до носа ми. - Мл...