Én sosem tekintettem úgy erre a dologra, mint valami betegségre. Soha nem volt semmi bajom azzal, hogy nekem kiskorom óta a fiúk tetszenek.
Felvállalni sokáig nem akartam. Nem azért, mert szégyelltem volna, hanem valószínűleg azért, mert nem voltam még tisztában ezzel a dologgal. Ezért láttam a legjobb döntésnek azt, ha eltitkolom a dolgot mindenki elől.
Utólag nagyon megbántam az egészet, mert egyrészről nehéz volt hazudni mindenkinek, főleg azoknak, akik fontosak nekem. Csak sajnos nem tudtam, hogy kiben bízhatok meg és kiben nem. Szerencsére eddig nem csalódtam senkiben. Másrészről nehéz volt így élni. Egyedül voltam a titkommal, nem tudtam kinek mesélni erről a dologról és valószínűleg azért is mondtam el ezt a dolgot mindenkinek és vállaltam fel magam. Úgy gondolom, hogy jó döntés volt.
Nem mondom, hogy az életem azóta csodálatos, de jobb. Persze most is megvannak a magam kis problémái, amikkel meg kell tanulnom még együtt élni. Sajnos eddig nem igazán sikerül.
Néha hatalmas hangulatingadozásaim vannak, egyszer nevetek, egyszer sírok. Apró dolgok is annyira el tudják rontani a kedvem, mint egy hatalmas tragédia. A legtöbb ilyen dolog a pasik miatt van. Nagyon sokszor van olyan, hogy megtetszik egy pasi, de ő le se szar. Igazából tudom, hogy ha lány leszek, akkor is biztos lesznek ilyen problémák, de valamiért engem most ezek sokkal jobban megviselnek. Szerintem amúgy azért, mert most azok a pasik még csak rám sem néznek. Úgy gondolják, hogy én is olyan fiú vagyok, mint ők. Sajnos rosszul teszik..
Nincs olyan napom, hogy jól érezném magam a testemben, de van olyan nap, amikor nem érzem benne magam annyira rosszul.
Az életem nem volt egyszerű, most sem az és szerintem sosem lesz az, de remélem, hogy egyszer jól érzem majd magam a testemben és boldog leszek.😊
Többi sorstársam. Legyél meleg, leszbikus, transznemű vagy biszex, sose hagyd, hogy mások mondják meg neked, hogy hogyan éld az életed, hiszen csak egy van! Mindig lesznek olyanok, akiknek nem tetszik majd az, amit csinálsz, de ne hagyd, hogy a hatalma alá kerítsen. Légy önmagad, mert azzal, hogy ilyen vagy, színesebb lesz a világ.
Én hiszek benne, hogy igaz nehezen, de egyszer elfogadás lesz ebben az országban, a földön!
YOU ARE READING
Meleg szemmel...
Non-FictionSziasztok! Ebben a blogban a saját történetemet szeretném leírni. Ezzel az lenne a célom, hogy segítsek a többi olyan embernek, mint én, hogy érezzék, nincsenek egyedül és sose szabad megtagadnod önmagad. Ha bármi kérdése van valakinek, bármiről. Ny...