Az én történetem már óvodában elkezdődött. Helyi óvodába jártam, nem voltunk valami sokan a csoportban, de úgy emlékszem, hogy eléggé összetartó kis csoport voltunk. Úgy gondolom, hogy óvodában mindenkinek volt egy ilyen gyermekkori szerelme, akivel elképzelte a jövőjét és mindig vele volt, ha szerelmes, kézfogós dolgokról volt szó. Természetesen nekem is volt egy ilyen lány az életemben. Ha rajzolni kellett valamit, ami a jövővel kapcsolatos volt, akkor mindig rajta volt a rajzomon, de emellett még nagyon tetszett egy fiú is az óvodában, de vele mindig is csak barátok voltunk. Sose beszéltem neki erről, de nagyon jóban voltunk ettől függetlenül. Szerettem volna, hogy ő is úgy érezzen, mint én, de sajnos ez nem volt lehetséges, mert neki is volt egy barátnője, akivel egyszer emlékszem, hogy kisesküvőt tartott az egy faházban.
Óvodában mindig volt farsangi bál. Ez egy nagyobb rendezvény volt még akkor, ahol ott voltak a szülők és a beöltözött gyerekek. Noss, abban az időben nagy kedvencem volt a Hamupipőke, ezért gondoltam, ha már be kell öltözni, akkor én ebből a meséből leszek a Jótündér. Szóval így mentem el akkor a bálba, hosszú kék szoknyába, kék köpenyegben és egy fekete cipőben.
Amúgy rengeteg ilyen mesét néztem akkor. Nagy kedvencem volt az összes Disney mese, mint például a Hófehérke, amit annyira szerettem, hogy bevittem az óvodába, hogy a délutáni pihenés után megnézzük a csoporttal. Amikor elköltöztünk, az új házunkban volt egy gödör és mellette egy fa, ahol mindig hófehérkéset játszottam a húgommal. Ezen kívül nagyon szerettem a W.I.T.C.H.-et és a Winx-et. Mindig ilyet játszottunk otthon vagy az óvodában. A Barbie meséket is szerettem, de a Verdák sem maradt ki az életemből.
Három évet jártam abba a helyi óvodába. Anyáék úgy gondolták, hogy maradjak még egy évet, szóval átmentem egy másik óvodába, ahol csak egy évet töltöttem. Sok jó barátra találtam ott is, de volt egy fiú, akivel talán kicsit több volt köztünk, mint barátság. Egyfolytában bejártunk egy ilyen színfal vagy tükör mögé és ott beszélgettünk, meg ilyenek. Sokat voltunk együtt, de most kicsit úgy érzem, hogy az ő részéről talán nem volt igazi a dolog, lehet, hogy ő nem is volt olyan, mint én, csak a kíváncsiság hajtotta. Ettől függetlenül nagyon jóban voltunk.
KAMU SEDANG MEMBACA
Meleg szemmel...
NonfiksiSziasztok! Ebben a blogban a saját történetemet szeretném leírni. Ezzel az lenne a célom, hogy segítsek a többi olyan embernek, mint én, hogy érezzék, nincsenek egyedül és sose szabad megtagadnod önmagad. Ha bármi kérdése van valakinek, bármiről. Ny...