"Bu hayatta yapmak zorunda olduğun tek şey ölüm;
Gerisi sadece seçim..!" ~G-dragon***
Bu sesin Ji yong'a ait olduğunu biliyordum.Söylediğimi duymuştu.Belki de hepsini..Konuyu değiştirmeliydim.
Yavaşça başını geri çekti.
"Acaba ne zaman bana adımla sesleneceksiniz efendim.Cidden merak ediyorum.."
"Sanırım hiçbir zaman stajyer." dedi sırıtarak.
Gülüşünde takılıp kalmıştı!.Ama yani gülüşü güzel olduğundan değil.Biraz tuhaf.Cidden yani ondan.
Duraksadım.Derin bir nefes verdim.Cevap vermeden önüme döndüm.
"Benim hakkımda böyle düşündüğünü bilmiyordum stajyer.Merak etme bu mükemmelliğimden sana da pay vereceğim."
İşte tekrar o gülüş.Sanırım bu adam ve egosu hiçbir zaman değişmeyecek.Buna eminim.
Kapıya doğru yöneldi.
"Sıkı çalışın." dedi ve çıktı.
Arkasından boş boş bakmıştım.Kızlara döndüm.
Üçünün de ağzı bir karış açık bana bakıyordu.Min hee konuştu.
"Vay be! Koskoca G-dragon bu hallere de mi düşecekti.Yazık oldu.Üzerindeki tüm coolluğu silindi birden."
Peşinden öylece bakakaldı.
Bu söylediğine hepimiz gülmüştük.Bir an duraksadım.
"Hey! Sen bana laf mı çarptın şimdi?Bu hallere mi? Yani beni mi ezikledin şimdi?Coolmuş.Onun cooluğu bana sökmez bücür."
Gülerek ayağa kalktı ve yanıma gelip sarıldı.
"Şu halde bile beni güldürdünüz ya.Seviyorum sizi.Cidden çok seviyorum." dedim sakince.
Gülümsediler.
"Biz de Hwa young.Bizde."
Bir anda Yang Başkan odaya girdi.Arkasından da B grubu.Hepimiz birden ayağa kalktık.Selam verdik.B grubu da yanımıza geldi.Yang Başkan direkt söze girdi.
"Sözü uzatmayacağım.Direkt yeni görevinizi vermeliyim.Malûm skandaldan sonra yeni bir gündem gerek."
Yavaşça gözlerimi ona çevirdim.Acımasız herif.Yüzüme vurmazsa olmazdı.Mağdur olan taraftım ben.
Devam etti.
"Şimdi şöyle ki bu görev biraz daha fazla çekişmeli olacak.Rapçiler bir adım öne çıksın."
Çabucak öne çıktık. Diğer takıma baktığımda onlardan da iki kişi öne çıkmıştı.
"Rapçiler karşı takımın rapçileriyle vokaller de diğerleriyle yarışacak.Yani savaş gibi bişey.Kısacası rekabet.."
Koca bir kahkaha attı.Biz ise boş boş bakmıştık.Adamın acımasızlıkta üstüne yoktu.
"Bu sefer Bigbang ve 2ne1 yardım etmeyecek.Jüri biziz.Yarına kadar zamanınız var.Sadece araştırın.Alıntı sözler istemiyorum.Sıkı çalışın."
Odadan çıktı.
Karşı takımla bakışıyorduk.Ama bu bakışmalar hiç de iyiye işaret değildi.
Aralarından biri Hyo eun'un omzuna elini attı.
"Bu sefer yenilgiye hazır olmalısınız canım.Fazla eğlendiniz.Eğlenme sırası bizim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
One Change!✔
Fanfiction"Ama onun hayalleri vardı!" dedi bağırarak üvey annem.. "Sadece gerçekleştiremediği hayalleri.Onun için yapamaz mısın?" "Benim de hayallerim var!" dedim fısıldayarak..! "Sadece gerçekleştirmek istediğim hayallerim..!" ~Galiba bu benim tek...