-Hwa Young-
Odada kızlarla sohbete dalmışken aniden içeri elinde kahvelerle Min hee girdi.Arkasından Ji yong ve Taeyang girdiğinde hafifçe gülümseyip olduğum yerde dikleştim.
Kızlar ayağa kalkıp selam verdiler.Yavaşça üzerimden yorganı attım.Olduğum yerde ayağımı oynatmaya çalıştım.
Young Bae "Geçmiş olsun." dediğinde gülümseyip selam verdim.
Ji yong yavaşça yanıma geldi.
"İstediğin birşey mi var?" dediğinde başımı olumsuz anlamda salladım.
"Sadece kızlarla birlikte yurda döneceğim için çantamı almak istiyorum." dedim.
Aniden çıkıştı.
"Cidden bu halde dönmene izin vereceğimi mi sanıyorsun?"
"Ji yong hastanede kalsam ne farkedecek ki?" dedim ve kısa bir süre ona baktım.Bana ima edercesine bakıyordu.
"He o mu?" dediğimde güldüm.
"Evet o." dediğinde o da güldü.
Hastanede kimse bizi göremeyeceği için oldukça rahat hareket ediyorduk.Bıraksalar günlerce burada birlikte kalabilirdik.Ama benim çalışmam gerekiyordu.
Herkes bize anlamayan gözlerle bakarken ben yavaşça bir ayağımı yataktan indirdim.
"Kızlar bana temiz kıyafet getirdiğinizi umuyorum." dedim ve sorarcasına onlara baktım.
***
Ji yong'u zar zor ikna etsem de hastaneden çıkmayı başarmıştım.Tekerlekli sandalyeye maruz kalmıştım.Ama işin tek iyi yanı benimle bu kadar ilgilenmesi hoşuma gitmişti.Zaten iki haftaya iyileşirdim.Çok çabalarsam daha erken de olabilirdi.Yani ben öyle düşünüyordum.
Şirketten zorla içeri girmiştik.Şirketin önü hayranlarla doluydu.Normalden daha fazlaydılar bu sefer.Kameralar beni çekmişti.Yani Ji yong başka araba ile gelmişti.Bu onun umurunda dahi değildi ama ben henüz hazır değildim.Bir rekabet içerisindeydik ve ben yeterince nefret almıştım zaten.Artık çalışma vakti gelmişti.Yeterince tatil yapmıştım.1 ay içinde bu sandalyeden kalkıp Mama'da grubumuzu güzel bir şekilde temsil edecektim.Buna hiç şüphe yoktu.
Ji yong tekerlekli sandalyeyi Yang Başkan'ın odasına sürerken sessiz kalmıştım.
Kapının önüne geldiğimde konuştu.
"Hazır mısın?"
Başımı yana döndürüp gülümsedim.
"Her zaman!"
"Oo! Hırslı görünüyorsun.Başarabilecek misiniz?" dediğinde yüzümü buruşturarak ona döndüm.
"Bundan şüphen mi var? Ben kaybetmekten nefret ederim.1 ay sonra o sahneye sapasağlam biz çıkacağız." dedim ciddi bir tınıyla gülerek.
Kulağıma eğildi ve konuştu.
"Küçük sevgilim iş konusunda bana mı benziyor ne?"
Gülümseyerek başımı salladım ve kapıyı tıklattım.Yavaşça içeri girdiğimizde içerisi oldukça kalabalıktı.
Bizim kızlar,B grubu ve TOP hyung içerideydi.
Hızla herkesi selamladığımızda Ji yong beni kızların yanına doğru bıraktı.Kendisi de TOP hyungun yanına oturdu.
Başkan konuşmaya başladı.
"İyi görünüyorsun Hwa young."
"Teşekkürler Başkanım." dedim başımla selamlayarak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
One Change!✔
Fanfic"Ama onun hayalleri vardı!" dedi bağırarak üvey annem.. "Sadece gerçekleştiremediği hayalleri.Onun için yapamaz mısın?" "Benim de hayallerim var!" dedim fısıldayarak..! "Sadece gerçekleştirmek istediğim hayallerim..!" ~Galiba bu benim tek...