"Sen ve ben tam da eğitildiğimiz gibi,
İki üzgün palyaçoyuz.
Senaryoda oynayan..!" ~Bigbang***
Bana bakarak devam etti.
"Cidden rap yeteneği ile beni etkiledi.Bu yüzden onunla düet yapmak isterim."
Adımı söylemesini bekliyordum sadece.Ama pek de öyle olmadı.
"B grubundan Kim Mi-soo!Benimle düet yapar mısın?"
İşte tam o an bu adamdan nefret etmiştim.Gözlerimin içine baka baka o kızı çağırmıştı.O kız rap kavgası yaptığım ve binlerce kez kötü bakışlarla birbirimizi yediğimiz kızdı.Sevmiyordum o kızı.Ama ben..Ben neden umutlanmıştım ki sanki?Hıh! Kimdim ki ben zaten.
Kız çığlıklar içerisinde Ji yong'un yanına giderken ben sadece bakmıştım.Önce beni öpmüştü.Şimdi de..Ahh! Bu adamın ciddi sorunları vardı.
Ben sadece onun oyuncağıydım.İnanmıştım onun da bir kalbi olduğuna.Yanılmışım.Artık onun oyunlarına kanmayacaktım.Asla!
Her seferinde böyle söylesem de bir şekilde beni kendine çekiyordu.Ama bu sefer başkaydı.
Ben onun için intikamımı unutmuşken onun yaptığı sadece bencillikti.
Bencil insan.Senden nefret ediyorum.
***
Düeti kulisten izlemiştim.İzlerken gözlerim dolmuştu.Rimelim aksa da umrumda değildi.Ji yong elini kızın beline koymuş öylece bakışıyorlardı.Aralarındaki mesafe yok denecek kadar azdı.Evet belki de hayranlar nefret edebilirdi.Ama Yang Başkan istemişti canlandırma yapmalarını.Bu yüzden insanlar pek tepki vermeyebilirdi.
Kötü düet değildi.Tamam kabul baya iyiydiler.O kızın yerinde olabilmek için dakikalar önce herşeyimi verebilirdim.Ama şimdi..Ji yong benim için bitmişti.
İş bu.Müzik hayatı yani.İşinde titiz ve disiplinli biri olduğunu bilirdim.İllaki beni seçmeyebilirdi.Ama o yaptıkları..onu benim gözümde bitirmişti.
Ben düeti izlerken kızlar da benim bu aciz halime bakmakla meşguldü.Neden böyle olduğumu anlamaya çalışır gibiydiler.
Neden böyle olduğumu ben bile bilemezken onlar nerden bilebilirdi ki?
Hayır.Bu sözlerle sadece kendimi kandırıyordum.Neden olduğunu çok iyi biliyordum.Ama şuan bunu düşünürsem hıçkırıklara boğulabilirdim.
Bunu düşünememek sadece iki saniyemi almıştı.Sonrasında hüngür hüngür ağlarken buldum kendimi.Bir de grubun en güçlü üyesi olacaktım.
Güçsüzdüm ben,savunmasızdım aslında.Anlayamadılar.Dayanır sandılar,üzdüler.
Ben seni seviyorum Kwon Ji Yong.Göz göre göre kardeşimin katili olan seni seviyorum.
Min hee tuttu kolumdan kaldırdı ayağa. Lavaboya götürdü beni.Sımsıkı sarıldı.Bana baktı.Hâlâ ağlıyordum.Konuştu.
"Aşk" dedi sessizce.Başımı kaldırıp ona baktım.
"Her zaman en imkansızına vurur değil mi Hwa young? Her zaman acıtır değil mi? Her zaman acımasızdır değil mi? Bazen de kandırır aşk insanı.Yıkılır insan.Dayanamaz bunlara.Ama her zaman o insanın yanında onu seven bir insan vardır." Derin bir nefes aldı.
"Unni! Yanlış insan, yanlış aşk ya da bir ihtimal gerçek aşk acıtır.Bunu bile bile engel olamazsın.Ağlayarak da geçirmezsin.Sadece zamanını beklemelisin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
One Change!✔
Fanfic"Ama onun hayalleri vardı!" dedi bağırarak üvey annem.. "Sadece gerçekleştiremediği hayalleri.Onun için yapamaz mısın?" "Benim de hayallerim var!" dedim fısıldayarak..! "Sadece gerçekleştirmek istediğim hayallerim..!" ~Galiba bu benim tek...