~Bölüm 4~

975 63 8
                                    


  "Dünya o kadar hızlı dönüyor ki,
   Trendler göz açıp kapayıncaya kadar değişiyor.
   Dikkat et yoksa yine düşersin.
  Kendi başına kalk!" ~Junsu

***

   Çabucak onu takip ettim.Ağzımı açmaya dahi korkuyordum.Birkaç merdiven indikten sonra bir odaya girdi.Bende arkasından girdim.Burası dans odasıydı.Ne yapacaktık ki burada?

  Aynaya arkasını yasladı.Gözlerini bana dikti ve konuşmaya başladı.

  "Toplantıda söylediklerin!" dedi ve duraksadı.Kısa bir an beni baştan aşağıya süzdü ve sözüne devam etti.

  "Bunları söyleyecek cesareti nerden buldun merak ettim doğrusu!"

   Güldü ve yavaşça yanıma geldi.Sesimi çıkartamamıştım yavaşça başımı aşağıya eğdim.Yaklaştı..yaklaştı ve kulağıma eğildi.Ani bir hareket yapmamalıydım. Yoksa cidden mahvolurdum!Beni şirketten attırabilirdi.

   "Bundan sonra sadece söyleneni yap stajyer.Eğer birdahakine bana laf yetiştirecek olursan sonuçlarına katlanırsın!" Yavaşça başını çekti ve odadan çıktı.

  Tuttuğum nefesimi serbest bıraktım ve yere yığıldım.Kesinlikle bana kafayı takacaktı!Beni oldukça zorlayacaktı.Ama ben yılmayacaktım.Hemen ayağa kalktım.Bizim grubu bulmalıydım.Hemen merdivenlere yöneldim.

   Kızları gördüğümde direk yanlarına gittim.Hemen biri söze girdi.

   "Çok kızdı mı?Ne dedi? Ayy iyimisin sen?Rengin solmuş sanki!"

    Bu söylediklerine sadece gülmüştüm.

   "Hey!Sakin ol önemli bişey değil.Biz önce bir tanışalım."

    O kız da bizim grubumuzdaydı.Toplantıdan önce elleri titreyen kız!Hemen söze girdi sarışın kısa saçlı olan kız.

   "Ben grubumuzun şirin kızı Min hee." dedi ve şirin hareketler yapmaya başladı.Onun bu haline hepimiz gülmüştük.

   Kahverengi uzun saçlı kız konuştu.

"Ben de grubun kötü kızı oluyorum herhalde!" koca bir kahkaha attı.Biz onun bu kahkahasına şaşkınlıkla bakarken hemen gülerek sözüne devam etti.

  "Şaka şaka! Ben Ga yoon"

   Sonra kızıl saçlı kıza gözlerimizi çevirince konuşmaya  başladı.

   "Sanırım ben grubun iyi kalpli kızı olmalıyım." gülerek devam etti."Ben Hyo eun"

  Sonra bende konuşmaya başladım.

"Peki ben ne olmalım?Bunu düşüneceğim!" dedim gülerek.

  Min hee hemen ortaya atıldı.

  "Bence sen grubumuzun koruyucu meleği olmalısın.Bana o zor anımda yardım etmiştin ve o cesaret patlamasından sonra herkesi kendine hayran bırakmıştın.Kesinlikle öyle!Hatta başarırsak liderimiz sen olmalısın!"

Hepsi birden "Bencede güzel bir tespit!" dediğinde güldüm.

"Sizin gibi grup arkadaşlarım olduğu için gerçekten kendimi şanslı hissediyorum.Eminim ki çok iyi anlaşacağız ve başaracağız.Bu arada ben Hwa young" dedim ve gülümsedim.

  Dördümüz birden sarıldık ve "Başaracağız!" diye bağırıp gülmeye başladık.

  Cidden çok iyi anlaşmıştık. Mutluydum!En azından grup arkadaşlarım yönünden!

One Change!✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin