Fara scapare

3K 93 8
                                    

Luni
8:05
Eram deja in intârziere, ora probabil deja a început, iar eu deja pierdusem toate cele 3 curse care ma duceau exact in fata liceului.
Am ajuns in sfârșit in oraș dar din păcate singurul autobuz pe care l-am gasit m-a lăsat in centrul orașului, destul de departe pentru a ajunge la timp sa ma pot scuza ca am pierdut mașina si ca profesorul sa imi poată motiva absenta.
8:20
Deja începusem sa nu-mi mai dau interesul pentru a ajunge la timp, mergeam ușor cu căștile in urechi.
Deodată aud un claxon destul de ...agresiv. Nu-s genul care sa întoarcă privirea in astfel de situații, dar deja devenise destul de enervant.
Imi întorc încruntată privirea, iar geamul din dreptul șoferului cobora ușor.
-"Mergi la liceu, Walker?"
Nu, nu Smith din nou, deja era prea mult pentru mine, e imposibil sa evit contactul cu femeia asta.
-"Da, dar prefer sa o iau pe jos, oricum nu mai ajung la prima ora"
-"Urca, oricum am nevoie de ajutor cu niște hârtii"
Mda, deci asta era motivul pentru care ai oprit sa ma iei, scârbă. Nu pot spune ca intr-un fel mi-ar fi plăcut sa fiu văzuta cum scorpia școlii ma aduce la liceu, dar toată lumea e la ore deci imi era irelevant.
-"Ce ora ai?"
-"Latina" ii spun privind pe geam, nu am întors privirea spre ea de cand am urcat in mașina.
-"Încă esti suparata pentru 3-ul ala?"
-"Nea, nu prea ma interesează"
-"Bun, deci nu te-ar mai deranja încă unul!"
Ma uit încruntată la ea, avea un zâmbet sadic pe fata. Doamne femeia asta ma înnebunește.
-"Chiar va doriți sa ma vedeți si la toamna?"
-"De ce nu? Probabil te-as putea face utila si atunci"
-"Walker, nu ma înțelege greșit, sunt conștienta ca toti ma urâți, dar ura voastră nu va va ajuta cu nimic, eu ma impun si imi obțin respectul in fata voastră. N am de gând sa o las mai moale cu ceilalți , dar pe tine poate te-am luat cam tare din prima ora. O putem lua de la început daca vrei. Dar acum fugi la ora, mai sunt 5 minute, spune-i sa ti motiveze absenta pentru ca eu te-am reținut"
Am coborât din mașina fără sa mi iau la revedere, cu toate ca știm ca bunul meu simt a lipsit de data asta, dar femeia asta ma omoară psihic, iar partea cea mai ciudata...imi place.

Ah, ce scorpie!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum