"Nu vreau sa termini aici, vreau sa vii la mine!"
"Faci mișto de mine?" Ii spun realizând ca am spus-o pe un ton puțin "neadecvat" situației in care ne aflat iar toate privirile s au întors asupra mea. M am scuzat ușor iar după am sărit in brațele ei sărutând o.
"Nu, haide ia cheia și așteaptă ma in mașina, am parcat-o in spatele clădirii"
"Tu unde te duci?"
"La directoare, sa i spun ca te răpesc."
"Sigur ca da" ii spun intr-un mod ironic.
"Aduna-te și asteapta-ma la mașina"
Îmi iau geanta si geaca, verific ca nu cumva sa am urme de ruj, ma aranjez puțin și cobor. Înainte sa părăsesc sala arunc o privire spre Jessica, vedeam in ochii ei cum încerca sa-mi spună sa mai rămân, era trista...și ma întrista și pe mine, dar mi-am văzut de drum și am părăsit încăperea așa cum mi-a "ordonat" scorpia.
Eram afara și asteptam ca Viky sa iasă, deja trecuse o perioada iar ea nu mai ieșea. M-am dus intr-un colț și mi-am aprins o tigara.
Mi am deblocat telefonul si dădeam scroll la noile portari. O fostă colegă, nimic deosebit la ea, arată la fel cum o stiam doar ca tipa de lângă ea...hm..ea da, ea avea ceva deosebit.
Era de-o frumusete rară, fata care da nastere la vise, iluzii, gelozii, drame găsite in cele mai mici lucruri. Era suficient de înaltă cât sa ajungă la standardele mele. Parea genul de femeie cu un caracter nonconformist şi imposibil de controlat iar in atitudinea ei se simte o oarecare provocare şi de aşa personalitate ceva nu te plictiseşti. Deciziile ei nu sunt dictate de frica de a pierde partenerul. Ea traieste dupa propriile legi si reguli.
Parea ceva gen "misiune imposibilă" tocmai de asta voiam să fie si ea trecuta pe lista
______________________________________________
Unii fac pact cu diavolul..eh, cam asa a fost si la mine doar ca eu i am scris "Buna".