6:30
Fuck, iar dimineața...urăsc sa ma trezesc devreme, tocmai de asta mereu aman alarma de cateva ori.
7:00
Hai totuși sa ma ridic, nu vreau sa pierd iar mașina si sa fiu nevoită sa ma întâlnesc iar cu scorpia aia. Imi pregătesc rapid un mic dejun simplu dupa care ma duc sa ma îmbrac. Era destul de urâta vremea, frig si tocmai ce încetase ploaia, asa ca am ales o pereche de blugi negri, un tricou si un hanorac gri si bineînțeles prea iubiții mei teniși.
Imi iau ghiozdanul si ma îndrept spre stație, spre norocul meu nu trecuse nici măcar prima mașina, ceilalți erau deja in stație.
-"Neața Alexa"
Alexa era o tipa bine făcută,înaltă, blonda si parte mea preferata avea niște sâni perfecti.
-"Neața Vanessa, ce faci?"
-"Imi caut căștile, tu ?"
-"Bine, te duci la prima ora?"
-"Asa ma gândeam, am primele ore cu Viky, de ce? La ce te gândeai?"
-"Ma gândeam sa mergem sa bem ceva? Ce zici?"
Nu aveam chef de scorpia aia de la prima ora, asa ca am ales pub ul.
Cand am ajuns in oras a început ploaia, iar cum eu nu aveam umbrele m am băgat sub cea a Alexei.
-"Vane' , tu mai esti cu fata aia?"
-"Eveline"?
-"Da, de ce?"
-"Hmm, întrebam..eram curioasa."
-"Si e ceva serios între voi?"
-"Da, se poate spune si asa, dar tu? Mai esti cu Sam?"
-"Nu.."
A fost un "Nu" ciudat, moale, mi am dat seama ca nu mai trebuie a insist, am ajuns la pub, am comandat dupa care m am dus la baie.
Cand am ajuns am simțit mâinile Alexei in jurul taliei mele si ma săruta le gât.
-"Stai Alexa, ce faci?"
-"Nu asta voiai?"
-"Nu"
Am ieșit si m am îndreptat spre masa..
-"Scuze Vane', n am vrut sa te supăr"
-"Da, bine! Hai ia ti ghiozdanul, s a sunat."
In drumul spre liceu, nici eu dar nici Alexa n am scos un cuvânt.
Am ajuns in clasa si o vedeam pe Ruby, colega mea de banca, cum era cam nervoasa.
-"Ce s a întâmplat Ruby?"
-"Am luat un 3 de la prima ora, asta s a întâmplat."
-"E clar, sigur eu urmez, mai ales ca nu am venit la prima ora"
-"Fi sigur de asta, oricum intebase de tine"
-"Norocul meu"
Mi am spus cartea si caietul si banca si vad cum se deschide usor usa, colegii mei deja aveau privirile spre usa si se ridicaseră in picioare, o vad pe Viky cum calcă hotărâtă in clasa, dar si cum imi arunca o privire înainte de a se așeza la catedra si a deschide catalogul.
Deci ....sa înceapă teroarea.