După ce profa a făcut prezenta puțin dubioasa, mi am băgat căștile in urechi și am ignorat-o total. Trece și ora asta al dracu' de greu, iar Viky încă nu mi a răspuns la mesaje.
Se suna se ieșire, aștept sa iasă profa din clasa după care o trag pe Ruby după mine afara.
-Da mi și mie bricheta! ii spun vizibil
nervoasa.
Îmi întinde bricheta și ma întreabă râzând.
-Ce ai? Ești suparata ca nu ți-a venit iubita la ora?
-Nu face glume d-astea, cine te aude te și crede.
-Hai bine, nu te supara.
-Hai mergem? Ii spun aruncând tigara.
-Hai! Crezi ca ora asta vine Viky?
-Nu știu! Probabil.
Eram deja îngrijorată de ea, nu mi a dat nici un semn, voiam sa știu ca e bine.
Se sunase deja de ceva timp iar când ajungem in clasa Viky deja intense. Eram atât de fericita ca o văd, m a cuprins un zâmbet tâmp și nu puteam sa ma opresc.
-Walker? La ora asta se vine? Rămâi la tabla.
Ridic din sprânceană la ea încercând sa mi dau seama dacă face mișto sau nu.
-Bun Walker, passe compose, ai verbele pe tabla.
Ma uit la ea, ma uit la tabla, habar n am sa rezolv așa ceva.
-Vite vite!
Ce "vite vite" ca eu n am cum sa înțeleg mecanismul la ce se întâmpla acolo.
-Walker, sti sa rezolvi sau nu?
-Nu.
-La loc. 2!
Ma întorc la ea surprinsă, încă speram ca glumeste. Ajung in banca și ii dau mesaj.
•Sa te duci la dracu'!•
Telefonul ii vibra se uita la el, dar nu raspunde, ma ignora total.
După ora îmi face semn sa merg după ea, ies repede din clasa și când ajung in dreptul iei, se uita la mine din cap pana n picioare și trage aer in piept.
-Directoarea știe de noi.
-Ceee!??
-Ușor, încearcă sa nu atragi și mai mult atenția. Te sun diseară sa ieșim, avem de vorbit, iar dacă te întreabă cineva faci meditații cu mine. Spune după care o ia înainte.