-"Te vreau, acum!" Îmi spune și ma trage spre ea.
-"Nu pot trebuie sa ma duc la sala, balul bobocilor nu se organizează singur."
-"Azi erau repetițiile?" Îmi spune făcând ochii mari la mine.
-"Da, ce te miri așa?"
-"Sti ce profesor se ocupa anul asta de bal?"
-"Cine?"
-"Eu! Mișcă ți curu' la mașina, mergem la sala! Vite vite"
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Ajungem la sala, deja toți se uitau ciudat la noi când am intrat amândouă.
M am dus sus in loja, de acolo se vedea cel mai bine.
Recunosc, nu aveam nici un interes fața de repetițiile bobocilor. Nu am participat la bal mereu mi s-a părut o pierdere de timp, câștigătorul se știa cu mult înainte ca prezentatorul sa anunțe începutul balului.
Dar anul asta era intr-o anumită măsura..diferit, participa Jessica.
Jessica era iubirea mea de-o vara și singura concurenta care-mi prezenta o doza de interes.
Terminase dansul și se retrage ușor in culise, trec 10 minute și aud usa de la loja cum se deschide, puteam sa jur ca e scorpia mea, dar nu.
-"A fost bine?" Îmi spumele Jessica venind spre mine ai urcându-se pe scaunul din fata mea!
-"Se putea și mai bine" ii spun făcându-i cu ochiul.
Stau putin primesc mesaj
•Diseara Draga mea iubita, sa ți-o tragă boboaca•