La tabla

2.4K 76 6
                                    

Ridica o sprânceană si se uita provocator la mine.
-"Chiar suna excelent, dar e si 20, trebuie sa ajungem la ora"
Imi dau ochii peste cap si ii spun oftând
-"Dar sa vii dupa mine si sa pierzi jumătate din ora trezindu ma ai putut."
-"Da, am vrut sa te vad mai repede" imi apuca mâna si mi o săruta...
-"Faci mișto de mine?" Ma uit uimita la ea, e o scorpie, ea m am inima. Dulcegăriile astea nu sunt de ea, sigur e pe moarte iar acum profita de aia se culca cu minore.
-"Nu, imi place prezenta ta!"
-"Viky, ti e rau?"
-"Termina cu întrebările astea ca te dau jos din mașina."
-"Altceva. Parca ti ai mai revenit."
Ajungem in sfârșit la liceu, ma dau jos din mașina si o ajut cu dosarele pe care le avea de luat.
-"Vii cu mine sus, dar nu intri acum, te duci si îți iei o cafea mai stai 10 minute si dupa intri, sa te pot asculta pentru ca ai întârziat."
-"Ce tehnica" ii spun râzând
Ma duc sa imi iau o cafea si ma intalnesc cu directoare...fuck.
-"Walker, n ai ora acum?"
-"Ba da, m a rugat doamna Smith sa i aduc un ceai"
-"OK,dar grăbește te"
-"Da doamna. "
Stiam ca Viky nu bea cafea, toată lumea știe ca bea ceai, orice ceai. Termin cafeaua si ma duc in clasa, deschid usa ușor si o vad deja zâmbind de la catedra.
-"Ce i cu tine Walker la ora asta ?"
-"M am trezit târziu si am pierdut mașina!"
-"Hmm, pai atunci hai sa te facem sa nu te mai trezești târziu, lasă ti ghiozdanul si întoarce te la tabla."
Eram foarte relaxata, dar toți colegii imi urau "bafta" si se putea vedea pe fata lor frica de a nu urma ei. M am întors la tabla si am privit o câteva secunde, aveam atâtea in cap cu ea acum.
Am început sa trec diverse verbe la toate timpurile învățate in semestrul respectiv si sre uimirea tuturor nu aveam urma de greșeala.
-"Gata doamna!"
-"Ia sa vedem!" Citește fiecare verb, o vedeam ca încearcă sa se abțină din ras.
-"Bravo Walker, du te la loc!"
Ma așez in banca si o vad ca trage catalogul spre ea, asa ca nu am întrebat o in fata clasei nota pe care mi a pus o. Asa ca i dau mesaj
-"Ce nota merit ?"
-"Ti am pus data, nota ti o dau diseara, încă aștept acel sex oral."

Ah, ce scorpie!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum