Se aseară usor pe scaun, arunca o privire in clasa dupa care deschide catalogul!
-"Walker, unde ai fost prima ora?" imi spune ridicând dintr-o sprânceană si zâmbind sarcastic.
-"Am pierdut mașina, nu am mai putut ajunge!"
-"Aaa, păcat acum trebuie sa recuperam, ora trecută le am pus colegilor tai câte o nota, ar fi nedrept sa nu ma revanșez acum fata de tine."
-"Dar eu am deja o nota!"
-"Si? Nu crezi ca ar fi bine sa ti ridici media? Sau îți place atat de mult sa ma vezi încât vrei sa vii si in toamna?"
-"Nu, doamnă!"
-"Bun, atunci hai la tabla!"
Ma îndrept leneș spre tabla, iar ea își întoarce scaunul pentru a ma vedea cat mai bine.
-"Walker, te rog sa mi conjugi verbul aller la passe compose"
Scriu verbul mare pe tabla dupa care încep usor sa ma joc in mana cu creta, încerc sa întorc privirea spre clasa...o vad pe Ruby cum încearcă sa mi șoptească.
-"Am uitat sa va spun, cine șoptește are nota 2, deci cine își dorește si a doua noua este liber sa o obțină"
Trec 5 minute de cand stăteam in fata clasei iar tot ce făceam era sa ma uit la tabla.
-"Walker, ia spune, ai învățat ceva?"
-"Nu doamnă!"
-"Tres bien, 2"
•Nu se putea mai bine de atat, sigur o sa ramân pe vara, ma urăște femeia asta•
-"Cand ai de gând sa ti ridici media, imi spui."
Spre norocul meu se sunase înainte de a ma enerva si a spune ceva cu totul in dezavantajul meu.
-"Walker te rog Vino cu mine"
•Perfect nu mi era de ajuns ca te am suportat o ora si am mai luat un 2, trebuie sa mi iei si pauza..scârbă ce esti•
-"Cum a fost cafeaua de dimineața?"
Ma uit cu niște ochi mari la ea, mi am dat seama ca probabil m a văzut cand am venit de dimineața, asa ca nu am spus nimic, doar mi am îndreptat privirea in pământ.
-"Ce s a întâmplat Walker? Unde ti a dispărut glasul? Hai cu mine sa ma ajuți sa iau ceva de la magazin, ce ora ai?"
-"Latina"
Intra in cancelarie sa lase catalogul si sa vorbească cu profa de latina iar eu o aștept cuminte la usa încercând sa găsesc cat mai repede o scuza plauzibila pentru chiulul meu.
-"Sa mergem Walker!"
Ma urc in mașina, imi pun centura si ca de obicei încerc sa evit contactul vizual cu ea.
-"Si ai fost de dimineața la cafea cu iubita?"
-"Iubita?"
-"Nu te face ca nu sti, v am vazut cand v ați întâlnit ultima data, tu raspunde la întrebare"
-"Nu, cu o prietena"
-"Cum o chema pe iubita ta?"
-"Eveline"
-"Locuiti împreuna?"
-"Ce i asta? Interogatoriu?" Deja ma simțeam ciudat ca profa mea sa ma întrebe de viața personală.
-"Da, ai ceva împotriva,sau vrei si a 3-a nota ?" Imi spune râzând sarcastic
-"Nu doamnă"
-"Bun, atunci raspunde-mi la întrebări!"
-"Nu, nu locuim împreuna, cel putin deocamdată"
-"Cati ani are Eve?
-"20"
-"Micuța, spun ca ti ar sta mai bine cu mine"
-"Ce?" Ma uit uimita la ea dar oarecum ...bucuroasa
-"Da Walker, ti ar sta mai bine cu cineva ca si mine, te am vazut de cateva ori cum ma privești...si presupun ca nu te vei supăra daca te voi săruta."
Se apropie usor de mine cu un zâmbet larg pe buze si imi lasa un sărut scurt si umed...un sărut perfect.