Vineri 9:30
Nu m am trezit pentru prima ora, orarul s a schimbat și nu m am fi dus la desen prima ora vineri, nu ma lasa patul.
Ajung la liceu, rămân la o tigara cu Lianna una dintre colegele mele, n am mai stat la bârfa cu ea de mult
-Ce faci? Ești bine? Ma întreabă trăgând din tigara.
-Sigur, de ce nu as fi?
-Eu știu? Voiam sa ma asigur, sti ca bârfa circula repede, e un liceu destul de mic.
-Ce bârfa? Ii spun surprinsă, oricum ma așteptăm ca fosta mea iubita sa nascoceasca ceva.
-Am auzit ca ești cu Viky?
Atunci am rămas proasta, nu știam cum de ce vorbește asta prin liceu, cu toată ca nu am fost prea subtile,dar de unde pana unde?
Am inceput sa rad putin forțat pentru a i încerca sa o fac pe Lianna sa creadă ca este doar o bârfa.
-Cine ți-a spus una ca asta?
-Alex, dar e adevărat?
-Nu, normal ca nu e, cine ar sta cu o scorpie ca și Viky?
•Eu, eu as sta cu o scorpie ca ea•
Alex era unul dintre băieții care au intrat peste noi la "meditații" și imediat cum am aflat noua știre i am dat mesaj scorpiei, dar spre surprinderea mea nu a răspuns. Oricum astăzi aveam doua ore cu ea, asa ca nu mi făceam griji, îmi găseam timp când sa vorbesc cu ea.
Termin tigara și urc in clasa, simteam privirile tuturor pe mime, bârfa s-a răspândit foarte repede.
Ajung in banca îmi scot caietul și cartea de franceza și ma pun cu capul le banca in speranța ca o sa stau liniștita pana când apare Viky.
După 10 minute vine o profa noua la noi, se prezintă după care ne anunța ca doamna Smith este intr-o ședința cu directoarea iar ora respectiva ea ne va supraveghea.
Noua profa deschide catalogul și face prezenta.
-Grey?
-Prezent.
-Robbinson?
-Prezent.
Când m am pregătit sa strig prezent, profa s a uitat putin in catalog după care s a uitat in clasa.
-Walker?
-Prezent.
-Aaa, deci tu ești. Spune după care chicoteste subtil.