In biblioteca

3K 77 3
                                    

8:10
•fuck am pierdut iar mașina si pana o s ajung la liceu o sa pierd si ora•
Ma ridic din pat in ritm alert si ma îndrept spre baie, fac un dus rapid ca după noaptea trecută chiar aveam nevoie. 
8:40
M am îmbrăcat rapid, mi am luat ghiozdanul si am plecat spre stație. Am simțit telefonul vibrând, sigur era mesaj, nici nu am avut timp sa ma uit dacă am ceva apeluri, mesaje sau notificări, doar mi am aruncat încărcătorul si căștile in ghiozdan.
Aveam 3 apeluri nepreluate de la Ruby, sigur își făcea griji pentru mine așa ca pe ea am sunat-o prima.
-"Hei, m am trezit târziu, acum aștept un taxi."
-"Mi am dat seama, ți a pus absenta, deci n are rost sa te grabesti"
-"Bine ca mi ai zis"
-"Da,  venit Viky pana sa ajungă profa in clasa, a spus ca vrea sa o ajuți cu ceva"
-"Nu a spus cu ce?"
-"Nu, doar sa o cauți când ajungi."
-"OK, pai bine, vorbim cand ajung sus, vine mașina"
-"Bine Vane', ai grija de tine"
-"Si tu, Ruby"
M am urcat in mașina, m am dus direct in spate la locul meu cand îmi sunase telefonul...era ea.
-"Unde ești?"
-"In drum spre liceu, in 10 minute ajung"
-"Mișca-te mai repede"
-"Da sigur, ca eu împing de Taxiul"
-"Nu mai comenta, cand ajungi vii sus la biblioteca"
-"Bine bine"
Am ajuns la liceu, dar nu am mai trecut prin clasa sa mi las ghiozdanul...aveam ora cu o alta isterica iar dacă o mai deranjam la sfârșitul orei sigur îmi mai luat un 3, așa ca am urcat sus l biblioteca.
Deschid osa ușor...
-"Buna ziua"
-"Nu te obosi, suntem doar noi"
-"Bun, cu ce va ajut?"
Începuse sa rada, ma uit surprinsă la ea, stau puțin dar nu se mai oprea.
-"Ce s a întâmplat?"
-"Ai spus cumva 'va ajut?' ?"
-"Da, de ce?"
-"Aseară sti ca te am făcut sa mi dai tot ce e mai bun din tine, ai fost a mea, iar acum cand suntem doua noi îmi vorbești cu dumneavoastră ?"
-"Asa ma gandeam"
-"Da pai, nu te mai gândi, cand ești doar tu cu mine sunt Viky pentru tine, cand nu..sunt doamna Smith, ai înțeles?"
-"Oui"
-"Bun acum Vino aici "
Ma ridica pe banca si începe sa ma sărute pe gât, dar o resping.
-"Stai, ar putea intra oricine"
-"Stiu, e mai frumos așa, acum taci! Eu comand"

Ah, ce scorpie!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum