Am plecat de la ultima ora cu Ruby in cel mai apropiat local de liceu. Nu ma puteam gândi decât la scorpia aia, chiar ma atrăgea, dar ma enerva la culme in același timp. Aveam in cap numai filme cu ea, nu mi s a mai întâmplat asta pana acum, sa ma facă o femeie sa o vreau si sa o urăsc in același timp.
-"Îmi spui ce s a întâmplat de erai așa distrasa dimineața?" îmi spune Ruby in timp ce si a pus capul pe umărul meu.
-"Auzi, profa de franceza e maritata, nu?"
-"Din câte am înțeles da, de ce ?" Ruby se uita destul de surprinsă la mine, știa de orientarea mea de mult timp, iar gândul ca m ar putea atrage o profesoara de a noastră probabil a uimit o
-"A nu, ma gandeam doar ce bărbat ar sta cu o femeie ca asta"
-"Mda, din câte am înțeles nu e nimic de capul lui, ea face banul si presupun ca nu dintr-un salariu de profesoara. Nu e bine sa ai oameni d asta prin preajma."
-"Da, ai dreptate"
Ruby deja schimbase subiectul, iar eu mi am pierdut interesul, ma gândeam doar cum ar fi sa ma culc cu Viky, cum săruta..voiam sa i o trag rău, sa ma răzbun pentru toate orele ei de teroare.
-"Vane' ma asculti măcar?"
-"Da Ruby, scuze trebuie sa plec, nu ma simt prea bine"
-"Bine, ne vedem mâine atunci, ai grija de tine."
-"Si tu"
Am urcat in taxiu, mi am băgat căștile in urechi si am pornit muzica, dar mi am amintit ca am nr ei. Voiam sa o văd, sa vorbesc cu ea..dar dacă e cu maimuțoiul ei ?
Am ajuns acasă m am schimbat, mi am făcut un dus si curaj sa i dau mesaj.
~Buna ziua doamna, rămâne stabilită meditația de astăzi la ora 15:00?~
Era destul de subtil, ma gândeam ca si ar da seama la ce ma refer..au trecut deja 20 de minute si nimic. Ma gândeam ca probabil eu eram jucăria ei de care își mai bătea joc din când in când..dar atunci îmi vibrează telefonul.
~Bineînțeles Walker, la 15:00 sunt la tine. Doar lasă mi adresa te rog~