Am început sa cobor cu săruturi pe gâtul ei iar ea îmi desface rapid nasturii de la cămașă si îmi face loc sa mi cuprindă sânii pe sub sutien. Ma atingea atât de bine, încât mi am lăsat capul ușor pe spate cu din geamăt scurt, a coborât cu săruturile pe andomenul meu, imi desface pantalonii si îsi baga ușor o mâna in ei, eram uda de mult si si a dat seama. Ii desfac ușor fusta si o las sa cada pe podea.. Avea un corp perfect. N am mai putut aștepta, am luat o in brațe si am pus o pe prima banca de acolo, o pătrund cu 2 degete iar ea începea sa se haotic in ele, cu capul pe spate, ochii închiși in timp ce ii lăsam si sărutări umede pe coapse. Intru si ies dur, adânc, era pierdută.
Eram amândouă in filmul nostru, eu nu ma mai săturăm de ea..încât abia am auzit pașii care se îndreptau spre usa. Se aud 2 bătăi in usa, ea se ridica rapid, imi acoperă gura si imi face semn sa tac...cineva încerca sa între, dar usa era încuiată. Ma uit surprinsă la ea, abia se abtinea din ras. Stam puțin liniștite pana cand persoana de la usa s a îndepărtat, iar atunci ea s a pus pe ras.
-"Parca ziceai ca e deschisă usa?"
-"Chiar credeai ca m as risca atât de mult pentru un orgasm ?"
-"Te cred in stare"
-"Da, ai dreptate, oricum ma riscam degeaba de data asta, nu mi am obținut orgasmul"
-"Păcat, poate data viitoare !"
-"Ce te face sa mai crezi ca va mai fi o data viitoare ?"
-"Ma vrei, văd asta"
-"Deocamdată da, ai dreptate, dar ma plictisesc repede de sexul cu aceeași femeie, iar tu nu cred ca o sa rezisti mult"
-"Vom vedea"
Încep sa ma îmbrac dar vii si ma cuprinzi pe la spate.
-"Pleci asa de repede? Nu terminam ce am început?"
-"Poate data viitoare"
-"Hm, bine, asa sa fie"
Ma săruta pe obraz după care începe si ea sa se îmbrace
-"Apropo sa te uiți in geanta mea înainte sa pleci, am un dosar roșu, înveți tot ce e acolo lama săptămana viitoare, o sa te mai ajut si eu la următoarele meditații, din alea o sa ai tu următoarea nota."