Gemea ușor un dreptul urechii mele, ii simțea respirația calda și mâinile cum se plimbau pe sub tricoul meu urcând ușor ușor spre sâni.
-Iubire, e 8:00 ! Îmi spune printre gemete.
-Așa și? Ii spun in timp ca ii sărutăm sânul drept.
-Am ora la tine acum. In maxim 10 minute trebuie sa ajungem la liceu.
-Ce ți place sa Strici totul.
Ma ridic repede din pat, îmi iau pe apuc pe mine și ieșim la mașina.
Nu credeam ca vreodată am sa ajung atat de repede in oraș, dar când e Viky la volan orice e posibil.
Ajungem la liceu și o iau înainte in clasa.
-Hei, unde ai fost pana acum? Ma întreabă Ruby.
-M am trezit târziu.
-Cam des in ultima perioada.
-Da, o sa încerc sa vin la timp.
-Ai făcut tema?
-Ce tema?
-Eseul la franceza.
-Nu. Nici nu am știut ca am avut tema.
-Majoritatea nu l au făcut, probabil o sa treacă cu vederea.
-Sper, nu mai vreau încă un 2. Ii spun oftând.
N a mai durat mult și vine și scorpia mea, mai răvășită ca niciodată, se vedea ca e foarte agitata.
In timp ce ne împărțea niște fise am observat micul ei semn pe gât, se pare ca nu am fost atât de atenta de dimineața, nu cred ca o sa fie prea incantata.
-Înainte sa rezolvam fisele, Smith citește eseul.
Rebeca Smith era probabil cea mai timida tipa din clasa, vorbea foarte încet și niciodată nu își ridica privirea din pământ când vorbea cu cineva.
-Nu l am făcut, imi pare rău.
-Sa nu-ți para, 2!
•Se semn ai iubire• eram destul de plictisita deci de ce sa nu i trimit mesaj. Am văzut o cum a ridicat telefonul iar atunci când a citit a făcut ochișorii mari.
•Ce semn?•
•Pe gât iubire, dreapta•
•Ahh, vezi tu diseară•
-Hmmm, Robinson, eseul!
-Nu l-am făcut doamna!
-2, Walker?
-Nu l-am făcut.
-Bine. Sper sa nu se mai repete.
In momentul acela toți colegii S au uitat spre mine de parca eram inamicul lor Nr 1, ok, nu era corect dar privirile lor deja începuse sa ma sperie. Iar soneria care tocmai s-a auzit nu era tocmai in avantajul meu. Viky și a luat la revedere ai a ieșit din clasa, atunci cel mai prost dintre toti colegii mei a venit la mine și m a bătut pe umăr.
-Nu e suficient ca te culci cu ea, scapi și de 2 !