In loja

2K 69 5
                                    

Am ignorat mesajul și am continuat sa vorbesc cu Jessica, eram curioasa cât de geloasa poate fi.
Nu a mai durat mult și usa de la loja se deschide din nou, iar de data asta era scorpia.
-Wilson, mișcă-te pe scena, nu stam toți sa te așteptăm pe tine.
-Dar am dansat. Nu mai am treaba pe scena.
-Uite ca acum ai, mișcă-te mai repede.
Se auzeau tocurile ei cum călcau parchetul, cu cât se apropia mai mult de mine respirația mea deja își schimba ritmul, iar un miros puternic de parfum ma învăluia din toate direcțiile.
S-a asezat pe scaunul de lângă mine și mi-a atins ușor cu vârfurile degetelor mâna dreapta, iar eu o priveam cu coada ochiului cât de subtil posibil. Vedeam doar cum sta picior peste picior, cu fusta ridicată după genunchi. S a aplecat ușor spre urechea mea, mi a lăsat un sărut scurt pe gât și mi a șoptit cu trupul lipit de mine..

"Tie, ce-i drept nu ți-as face rau niciodată, dar pe ea...pot sa o calc in picioare!"

I-am simțit mâna cum încerca sa și facă loc pe sub fusta mea, dar nu am încercat sa o opresc.
Mi-a dat ușor lenjeria intr-o parte și i am simțit degetele in mine, a început sa le miște ușor iar apoi și-a făcut loc între picioarele mele pe sub scaune. Am gemut involuntar când limba ei mi-a atins intimitatea dar oricum nimeni nu era cu privirea la noi...eram atât de aproape de cel mai bun orgasm dar chiar înainte era din nou întreruptă, usa s-a deschisă din nou.

Ah, ce scorpie!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum