Nu știam ce se întâmpla cu mine, dupa acel sărut nu eram convinsă daca visez sau nu.
Spre surprinderea mea a fost cel mai bun sărut de pana acum, încă ma gândeam la buzele ei si ma treceau fiorii.
-"Ce a fost aia?" ii spun uitându ma in gol surprinsă.
-"Un sărut, nu prea te săruta iubita ta de nu sti ce e?"
N am mai scos nici un cuvânt pana cand am ajuns la liceu. M am dat grabita jos din mașina, voiam sa ma liniștesc dar nu înainte de a o întreba
-"Mai aveți nevoie de mine acum?"
-"Nu Walker, poti pleca!"
-"Bun, spre sa nu mai aveți nevoie"
-"De ce? Nu ti a plăcut?" Imi spune râzând.
Imi întorc capul spre ea, dar nu spun nimic, intru in liceu. Doamne femeia asta e atat de sigura pe ea, ar putea intra in multe probleme pentru acel sărut si nu numai ea, dar si eu.
Intru in clasa distrasa, nici nu am observat ca e profesorul in clasa...ma duc direct in banca.
-"Vane', ce ai?" Ma întreaba Ruby. Era îngrijorată, imi puteam da seama dupa cum se uita la mine.
-"Nimic, m am certat cu Eve"
•Da stiu, nu mi place ca mi mint cea mai buna prietena dar nici sa i spun ca scorpia școlii m a sărutat nu i ar fi picat tocmai bine•
-"A, lasa ca va împăcati!"
-"Da, probabil"
Deja se sunase, eram asa de nervoasa, asa ca am ieșit sa fumez o Tigara in speranța ca am sa ma liniștesc. Am luat o pe Ruby cu mine si ne am Așezat pe un zid lângă poarta liceului. Începuse sa mi povestească despre iubitul eu pe care il iubește foarte mult dar care este un jegos si o Înșeală cu tot ce prinde.
-"Vane' ma asculti?"
-"Da Ruby, scuze!" Ii spun scuturând usor din cap.
-"Nu te ai certat cu Eve nu,?"
-"Nu.."
-"Atunci?"
Chiar atunci cand voiam sa i răspund imi vibrează telefonul..mesaj..un număr nou
~Trebuie sa ti mai spun si ca fumează dăunează sănătății ?~
Nu am răspuns, ma gândeam ca probabil e vreun obsedat din liceu, asa ca am băgat telefonul in buzunar si am continuat discuția cu Ruby.
-"O sa ti spun mai tarziu, cand o sa înțeleg si eu ce se întâmpla"
-"Bine, doar ai grija"
-"Mereu." Ii spun in timp ce o apuc de mana si o sărut pe obraz.
MESAJ
~Mie nu mi răspunzi dar pe ea ai timp sa o pupi~
Ma uit in spatele meu, nimic ...eram decat noi la zid, ciudat. Termin tigara si ne îndreptam spre clasa, deja se sunase. Pe hol Ruby se oprește sa vorbească cu o fosta colega iar eu ii fac semn ca o iau înainte. Intru in clasa si o vad pe Viky cum vorbea despre olimpiada cu 3 dintre fete.
-"Aaa, buna Walker, vrei sa participi si tu la olimpiada?"imi spune râzând, iar dupa ea restul clasei normal.
Nici nu o bag in seama, doar imi dau ochii peste cap si ma îndrept spre banca.
Dupa ce termina concersatia cu colegele mele o ma privește încruntată din fata clasei, dar ma uit in alta parte si ies din clasa..in urma mea se auzeau niște totuși iar la ureche simțeam o respirator ușoară.
-"Nu prea sti sa răspunzi la mesaje Walker, nici asta nu te a învățat iubita ta."