A trecut o ora de când mi a dat ultimul mesaj, deja îmi pierdusem speranta ca mai vine, ma schimbasem in pijamale, am stins lumina si m am băgat in plapuma sa ma uit la un film.
Nu am apucat sa văd prea mult din el, aud ca suna cineva la usa, ma grăbesc sa deschid dar spre ghinionul meu era doar o colega care venise sa mi ceara un caiet.
Ma bag dezamagita in pat siîmi pornesc iar filmul. Viky deja ma enervase, probabil asta e unul din jocurile ei.
Mai stau 10 minute suna iar cineva la usa, ma îndrept leneș spre usa crezând ca iar este colega mea care probabil mai avea nevoie de un caiet.
Deschis usa..era ea. Mult mai elegantă si mai provocatoare decât la liceu. Stau ceva timp in prag si o analiz din cap pana in picioare.
-"Ai de gând sa ma inviți înăuntru sau stai aici toată seara?"
-"Da, ma scuzați, intrați!"
O priveam din spate, avea niște forme superbe, voiam sa fie a mea in seara asta.
O conduc in dormitor si o văd ca se pune pe scaun la birou si scoate niște cărți de franceza.
-"Ce faceți cu alea?" Ma uit la ea surprinsă
-"Walker, la câte ore de meditații ai fost tu?"
-"La multe, dar asta nu ma așteptam sa fie așa?"
-"Dar cum?"
-"Ma gândeam ca vorbim despre mesajele pe care mi le dați!?"
-"Te vreau, nu e chiar așa de greu de înțeles!?" se ridica de pe scaun, îmi da parul după ureche si îmi șoptește cald l ureche
-"Tu ma vrei?"
-"Dar îmi sunteți profesoara"
-"Asta nu e un răspuns!" I am simțit mâna cum se apropie ușor de feminitatea mea, iar corpul meu deja începuse sa tremure.
-"Da, te vreau"
După ce am terminat de zis, m a împins in pat si a început sa ma sărute sălbatic in timp ce îmi strângea in mâini sânii. Mi am dat ușor capul pe spate si a început sa ma sărute si sa ma muște de gât. Mi am pus picioarele pe spatele ei iar mâna ei a alunecat ușor in pantalonii mei de pijama, iar atunci ma bucurăm enorm ca obișnuiesc sa dorm fără lenjerie.
A început sa mi lase câteva sărutări pe abdomen după care s a apropiat iar de urechea mea si mi a soptit
-"In seara asta am sa te fac sa ți uiți iubita"
-"Mai vedem"
S a oprit brusc si se uita încruntată la mine. Atunci m-a întors cu spatele la ea..mi a tras capul pe spate si si a băgat 2 degete in mine dar le a lăsat acolo. Ma înnebunea încercam sa ma mișc dar nu ma lasă. M am uitat la ea si i am spus
-"Te rog, nu ma las așa."
Atunci a începe sa le miște, din ce in ce mai rapid...m a întors iar pe spate si a i am simțit respirația pe coapse. Se mișca nebunește in mine, i am simțit limba cum se juca pe feminitatea mea, cum o sugea.
Nu a mai durat mult si am terminat...atunci s a ridicat m a sărutat si a început sa si stânga lucrurile.
-"Dacă ma mai chemi a o a doua ora de meditații o sa te fac sa uiți ca exista alte femei si mai ales bărbații"
-"Atunci te aștept "