Reggel kivételesen nem az ébresztőre, hanem a húgom sírására keltem. Épp menni akartam meg nézni mi van vele mikor a bátyám nyitotta ki a szobám ajtaját kezében a síró kislánnyal és valami ufó nyelvű dalt énekelve neki. Sajnálom szegény Bettit biztos a bátyám hangja miatt sír, mert menekülni akar tőle. De sajna minél jobban sír annál jobban kornyikál Márk. Már sírtam a nevetéstől mikor Márk megszólalt:
- Szerintem vagy elromlott, vagy meg akadt benne a lemez. Csináld meg Eszti. - utasított Márk és közben átnyújtotta nekem Bettit.
- Vagy csak a rémes hangod miatt sír keservesen. Szerintem már bánja, hogy elkezdett sírni. Add ide „meg csinálom" neked. Hogy lehet, hogy a kocsikhoz értesz, de az 1 éves húgod neked olyan mintha kínaiul lenne meg hozzá a leírás?
- Nem értek a gyerekekhez nekem ők egy külön faj.
- Vagy csak te vagy egy külön faj ők meg normálisak.
- Mindegy csináld meg és kész. Addig nem vagyok hajlandó hozzá nyúlni még szirénázik vagy tudom is én mit csinál.
- Jelenleg röhög, hogy hogy lehet ilyen hülye, bátya.
Ezután egy dívát meghazudtoló módon hagyta el a szobám. Bettivel a kezemben mentem a fürdőbe, mert meg kell mosni a kicsi pufi arcát, mert összekente. Mert Márk meg etette reggel és tiszta maszat lett. Miután megmostam pufi arcát beraktam a szobájában lévő járókába és én visszamentem a fürdőbe, rendbe szedni magam. Szokásos sminkeltem és a hajamat most hátul egy kis masnivá csináltam meg.
A ruhám ma egy fehér alapon fekete szíves trikó egy farmer rövid naci egy fekete cipő és egy fekete fehér dzseki. Ma gyalog megyek a suliba Nikivel illetve Norbival. Mikor beértünk a suliba elkísértük Norbit a foci pályára, mert edzése lesz.
- Na, csajok megnézitek az edzésünket?
- Persze-, vágjuk rá egyszerre Nikivel.
Norbi oda ment a pályán lévő csapat társaihoz mi meg Nikivel a lelátóhoz odaértünk és leültünk. Épp békésen beszélgettünk Nikivel mikor, egy nyávogó hang zavarta meg a fülemet. Egyből tudtam kié ez a hang.
- Jaj, sziasztok, lányok!
- Cső - szólalt meg Niki.
- Most mért vagytok ilyen ellenszenvesek velem?- értetlenkedett - Nem tettem semmi rosszat.
- De tettél még hozzá azt, hogy ide jöttél- szólaltam én.
- Na, csak azt akartam mondani, hogy Eszti száj le Kristófról ő az ENYÉM nem tied oké?
- Te meg mi a jó büdös életről beszélsz?
- Jaaaaj ne tedd itt a hülyét még a vak is látja, hogy bele vagy zúgva Krisibe. - mondta és ezzel ott hagyott. De vajon honnan tudta meg?
Na, mindegy lassan vége volt az edzésnek én meg kivételesen haza mentem. Otthon csak apa volt, mert anya üzleti úton van Márk meg egyik haverjánál alszik. Épp a konyhában voltam és teát ittam mikor apa belépett és így szólt:
- Szia, kicsim tudnál vigyázni Bettire, mert nekem dolgom van.
- Szia, apa persze.
- Ha kell kaja, akkor rendelj, itt van egy kis pénz.
- Oké köszi szia apa.
- Szia, kicsim. - és ezzel elment.
A csendet a húgom sírása zavarta meg felmentem és a játékaival együtt lementem a nappaliba ott leraktam a földre és hagytam hagy játsszon. Én mindeközben meg éheztem így rendeltem egy pizzát. Épp az előbb csengettek, ami azt jelenti, hogy meg jött a pizza, de mivel hirtelen szólalt meg így a húgom megijedt és sírva fakadt. Felvettem és egy dalt énekelve nyitottam ki az ajtót.
- Szia meg hoztam a pizzát. Amúgy nagyon szép hangod van. - a pizza futár nem más, mint Kristóf volt. És meg dicsért Jézusom menten elájulok.
- Szia, köszi, tessék itt a pizza ára.
-Ő a húgod?
- Igen a neve Betti
- És mért sírt illetve mért énekelni neki?
- Azért sírt, mert meg ijedt a csengőtől és azért énekeltem neki, mert csak így lehet meg nyugtatni.
- Ja, értem, de nekem mennem kell, szia, Eszti
- Oké, szia, Kristóf.
Ezek után meg ettem a pizzát és persze Bettit is megetettem. Majd jött a fürdés ideje. Betti annyira nem szeret már pancsizni így engem fröcskölve próbálta elérni, hogy kivegyem a kádból. Lassan emeltem ki a vizes testét majd szárazra töröltem és rá adtam a kispizsamáját. Amint elaludt én is gyorsan megfürödtem majd aludni mentem és most először mosolyogva aludtam el.
KAMU SEDANG MEMBACA
Mikor megismertelek. /BEFEJEZETT/
RomansaSziasztok! Ceglédi Eszter vagyok.15 éves. És ez a történet az én életemről fog szólni.