Reggel kivételesen sokáig aludtam mivel ma nincs suli hála az égnek. Mivel szünet van. Lassan itt van, a karácsony. Most épp az ősz utolsó napjait éljük, meg. Lassan leesik, az első hó már várom. Szóval felkeltem elmentem fürödni, majd megszárítottam a hajam és összekötöttem lófarokba. Sminkem a szokásos szájfény, szemceruza, szempillaspirál volt. A ruhámat gyorsan kiválasztottam és felvettem. Bár még egy csomó idő van karácsonyig, de már tudom, mit adok Nikinek, Dominak, Norbinak, Heninek, Márknak illetve a kis Bettinek. Azt, hogy anyáéknak mit veszek, azt nem tudom. Na, mindegy elmentem a plázába meg venni az ajándékokat, és a csomagoló papírt. Mikor mindent meg vettem akkor haza indultam minden ajándékot becsomagoltam és eldugtam őket.
×Karácsony napja×
Ma karácsony reggel van. Kint szakad a hó, aminek nagyon örülök, hiszen szeretem, ha esik hó és végre fehér karácsonyunk van. Olyan szép és a fehér szín meg nyugtat engem. Azt, hogy mért azt ne kérdezzétek. Hát elég bonyolult vagyok. De mindegy is. A suliban rendeznek egy bulit. Ez, mint meg tudtam hagyomány a mi sulinkban. Ez a szokásos újévi buli. Muszáj, leszek elmenni, mert Niki vagy két órát hisztizne, hogy menjek el vele azt meg nincs kedvem hallgatni. Nem vicc volt már erre példa. De térjünk vissza a mai naphoz. Lementem a konyhába valami kaját keresni. Hát mit add isten volt egy csomó palacsinta az asztalon. Gyors ettem belőle egy pár darabot majd felmentem és felötöztem a hajamat most, is mint mindig befontam. Lementem, mert hallottam, ahogy apa meg Márk meghozta a karácsony, fát. Mikor már fa állt Márk és én szépem feldíszítettük az ajándékokat pedig aláraktuk. Amúgy megismerkedtem egy tök cuki, kedves, aranyos, vicces és helyes fiúval a neve Olivér. A suliban taliztunk mikor véletlen nekem jött. Nagyon meg kedveltem. Most nem tudom, mi van velem. Tetszik nekem Kristóf, de ott van még Olivér is haaaaj nehéz tininek lenni. Na, mindegy majd csak lesz valahogy. Anya épp a vacsit főzte apa és Márk Bettivel volt én meg csak a szobámban voltam és a közösségi oldalakat bújtam. Anya kiabálása zavarta meg a fülemet mi szerint kész a vacsi így lementem. Mikor mindenki befejezte az étkezést bementünk a nappaliba, hogy át adjuk az ajándékokat. Bettinek egy kis babajátékot vettem. Márknak egy penny boardot és 3 Iphone 6S plus telefon tokot vettem. A penny boardnak nagyon örült, mert már nagyon rég szeretett volna. Persze a tokoknak is, mert már kellett neki pár új tok. Anyáék pedig tőlem meg a Márktól egy két személyre szóló wellness hétvégét kaptak. Én anyáéktól és Márktól csak ruhákat kaptam nem részletezném, hogy pontosan miket. Holnap viszont összeül a banda és egymást is megajándékozzuk, amit már nagyon várok. Gyors elmentem meg fürödni. Mikor kész lettem felvettem a pizsim és álomba szenderültem várva a holnapi napot.
Ő Olivér ugye milyen cuki!!!! :3
YOU ARE READING
Mikor megismertelek. /BEFEJEZETT/
RomanceSziasztok! Ceglédi Eszter vagyok.15 éves. És ez a történet az én életemről fog szólni.