Sziasztok!
Ceglédi Eszter vagyok. 15 éves. Hosszú barna hajam és barna szemem van. Hobbim az olvasás, a sorozat nézés, a barátokkal való lógás az éneklés, meg a tánc. Budapesten élek. Most kezdem a gimnáziumot. Nem sminkelem magam annyira, csak egy kicsi szempillaspirált, szájfényt illetve néha korrektort használok. Vannak helyzetek mikor nagy a szám, vagyis visszabeszélek, de van, amikor inkább félénk vagyok. Nincs, barátom. Ez lennék én
Van egy bátyám Ceglédi Márk. 18 éves rövid barna haja van és kék szeme. Sportol, évek óta focizik. Hobbija a kocsik meg a csajozás. A suliban a menő fiú szerepét játssza. Minden lány össze akar vele jönni. Néha idegesítő, de nagyon szeretem.
Van egy hihetetlen cuki kis húgom Ceglédi Betti. 1 éves nagyon szeretem, cuki hatalmas barna boci szeme van. Kicsit sírós típusú baba de, hamar megnyugszik, ha énekelnek neki.
Anyukám Ceglédi Erzsébet 38 éves ügyvéd. A munkája miatt nem nagyon van itthon. Sajna sokat dolgozik a munkája a szenvedélye. De ránk mindig van ideje, amit becsülök benne.
Apukám Ceglédi Ádám 40 éves építész. Nagyon ügyes a mi házunkat is ő tervezte. Otthon dolgozik és mindig meg hallgat, engem bármi bajom van. Sokszor ő adott nekem tanácsot mikor le voltam törve vagy depressziós hangulatom volt a suli miatt.
Gazdagok vagyunk. Ez engem nem érdekel, bár elég sokan elítélnek, azért, mert gazdagok vagyunk. Nem könnyű úgy a suli, ha csak azért barátkoznak veled, mert van pénzed. Hála égnek van legalább egy olyan barátnőm, aki magamért szeret, és nem azért mert van pénzem. Már első osztály óta ő a legeslegjobb barátom.
ESTÁS LEYENDO
Mikor megismertelek. /BEFEJEZETT/
RomanceSziasztok! Ceglédi Eszter vagyok.15 éves. És ez a történet az én életemről fog szólni.