Reggel vagy inkább délben keltem ki az ágyból bár semmi kedvem nem volt hozzá. Úgy, ahogy voltam pizsiben és kócosan lebotorkáltam a lépcsőn. Egyedül anya volt itthon. A többiek nem tudom hova mentek, de jelen pillanatban nem is érdekel, most csak anyával akarok beszélni.
- Jó reggelt anya. - köszöntem neki álmosan.
- Reggelt? Lassan dél van. De inkább mesélj mi történt tegnap. - nézte rám a hangjában izgatottságot véltem fel fedezni.
- Hát elég jó volt a buli. Mindenki kiment a focipályára éjfél előtt pár perccel. Olivér látta, hogy fázok ezért nekem adta a zakóját éjfélkor pedig meg csókolt. És összejöttünk. Ez volt életem legjobb napja.
- Jaj kicsikém annyira örülök nektek. Mikor fogod nekünk bemutatni?
- Nem sokára. Csak nem tudom apa, hogyan fog reagálni rá hisz tudjuk milyen.
- Tudom. De csak félt téged. Ne aggódj, majd beszélek a fejével, hogy fogja vissza magát.
- Oké, köszi.
- Nincs mit.
- Na, megyek, fel rendbe szedem magam-ez után a kijelentés után anya válaszát meg se várva mentem fel a fürdőbe.
A szokásos sminkem és a hajam elkészítése után a szobámba mentem, hogy felöltözzek, mert Olivér irt, hogy el-e megyünk sétálni persze igent mondtam, mert szeretek vele lenni. Felvettem a kabátom a téli cipőm egy sálat meg kesztyűt és ki mentem a ház elé, mert már itt volt Olivér.
Épp sétálgattunk a közeli parkban, amikor elkezdett esni a hó. Persze amilyen romantikus az Olivér nem hagyhatta tettek nélkül a dolgot magához húzott és szenvedélyesen megcsókolt. Még sokat sétálgattunk mikor meg kért, hogy pózoljak neki, mert szeretne rólam képet. Meg is tettem, amit kért. Nagyon jól sikerült még nekem is tetszett, pedig nem vagyok az a kimondott kamera alkat.
Olivér persze állandóan azt mondogatta, hogy már pedig szép vagyok és, hogy jó lenne, ha elfogadnám a tényt. Annyira aranyos menten elolvadok ettől a fiútól egyszerűen maga a tökély. Na, mindegy nem áradozok róla ennyit, mert még ti is elolvadnátok tőle. Mondtam neki, hogy anyáék meg akarják ismerni így meg hívtam holnap estérre hozzánk vacsorára. Persze szívesen elfogadta mondta, hogy majd ott lesz. Este haza kísért és csókkal köszönt el tőlem. Szóltam anyának, hogy holnapra meg hívtam Olivért vacsira azt mondta, hogy akkor majd valami finomat főz. Nagyon várom, a holnapot apa reakciójára leszek majd nagyon kíváncsi. Na, mindegy gyors meg fürödtem át öltöztem pizsire és lefeküdtem aludni.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mikor megismertelek. /BEFEJEZETT/
RomantizmSziasztok! Ceglédi Eszter vagyok.15 éves. És ez a történet az én életemről fog szólni.