13.rész

214 8 2
                                    

- Tudom kicsim, hogy kicsit elkéstem. De most már itt vagyok.

- És ez a lényeg. - ekkor vettem észre valami furcsát rajta...

Kicsit jobban szemügyre vettem. A szemem megakadt a nyakán. Nem tetszett az, amit láttam. A nyakát kék zöld foltok borították. Beljebb invitáltam. Leültünk a kanapéra. Most vagy soha rá kérdezek.

- Olivér mi történt a nyakaddal?

- Öhm... semmi.

- Olivér kérlek, ne hazudj nekem. Látom, hogy tele van, kék zöld foltokkal nem hiszem el, hogy azok maguktól keletkeztek. - kezdetem hangosabban beszélni.

- Haaj oké. Tudod, hogy az apám milyen mikor iszik?

- Igen tudom mesélted.

- Szóval a minap haza állított részegen. És belém kötött, hogy hogyan nevelhetett ekkora szerencsétlenséget, mint én. Én persze mondtam neki, hogy nem én vagyok szerencsétlen, hanem ő mivel minden egyes nap részegen jön haza. Itt persze kaptam tőle egy pofont, de ez nem érdekelt csak folytattam tovább. Azt mondtam neki, hogy már értem, hogy mért lépet le anya ekkor a nyakamnál fogva a falhoz szorított. És azt mondta, ha még egyszer ilyet merek mondani, akkor nem érem meg a holnapot. - a végét már sírva mondta nekem.

- Jézusom annyira sajnálom. - szorosan megöleltem.

- Most eljöttem otthonról és most megyek Kristófhoz lakni egy kis ideig.

Ekkor viszont anya és apa toppant be a nappaliba. Szerintem mindent hallottak, mert anya szeme könnyes volt.

- Nem mész innen sehova. Itt maradhatsz, ameddig szeretnél. - ajánlotta fel anyu.

- Nem szeretnék zavarni. - ekkor viszont apa szólalt meg.

- Nyugodtan maradhatsz, nem fogsz minket zavarni.

- Hát akkor köszönöm. - láttam mennyire örül, hogy anyáék meg engedték, hogy itt aludjon.

Olivér szépen beköltözött a szobámba, ami apának nem nagyon tetszett, hogy velem aludjon. De végül meg győztem, hogy nem csinálunk semmi hülyeséget. Meg Márk beleszólt, hogy ha mégis azt meghallják, mert vékonyak a falak. Ezen persze mindenki apán meg rajtam kívül jót nevettek.

Este hangos kacajra lettem figyelmes, ami a húgom szobájából jött. Amint beléptem meg pillantottam, ahogy Márk meg Olivér lánynak beöltözve szórakoztatják a kis Bettit. Nekem ezt muszáj volt lefotóznom és kiraktam facebookra amiben persze meg jelöltem őket is.

Gyors lefürödtem meg pizsibe öltöztem. Mikor Olivér is kész lett a fürdéssel majd nem elájultam mikor kilépett a fürdőből. Egy szürke melegítő gatya volt rajta pizsama gyanánt olyan jól nézett ki. Oda jött hozzám és hosszasan megcsókolt.

Egyik kezével elkezdte babrálni a pólóm alját és mér ment volna tovább, ha valami vagy inkább valaki nem zavar meg minket. Az a valaki nem más volt, mint...

Mikor megismertelek. /BEFEJEZETT/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora