Reggel arra keltem, hogy valaki konkrétan veri az ajtónkat. Mivel a lányok nem akartak vagy nem keltek fel a dörömbölésre így én vánszorogtam el az ajtóig. Mikor kinyitottam 4 tetőtől talpig felöltözött fiú ált előttem.
- Sziasztok. Ti mit kerestek itt? - kérdeztem kissé meglepetten.
- Szia, hát arra gondoltunk elmehetnénk reggelizni majd várost nézni utána lemennénk a tenger partra fürdeni. - mondta egy levegővel Dominik és közbe össze visszamutogatott.
- Jó ötlet csak még, a lányok alszanak, felkeltenétek, őket addig én megpróbálok normálisan kinézni.
- Oké. Felkeltjük őket. - mondtam Márk közben ördögien mosolygok. Jaaaj mi lesz itt.
Meg mutattam nekik hol alszanak a lányok addig én bementem a fürdőbe hajammal nem csináltam igazából semmit csak annyit, hogy egy tincset befontam.
Felvittem egy halvány sminket. Majd a szobámban mentem és felöltöztem. Ezt vettem fel.
Ez Hangos sikításra lettem figyelmes. Gyorsan ki rohantam a szobámból át mentem a lányokhoz. A lányok csurom vizesek voltak. Meg se kell kérdeznem mi történt. A csajok gyors megszárítkoztak és felöltöztek.
Ez Niki ruhája.
Ez Heni ruhája.
A ruhák alá felvettük a bikininket. Ezt vettem fel én.
Ezt vette fel Niki.
És ezt vette fel Heni.
Mikor készen lettünk el is indultunk. Először várost nézni mentünk, majd kajálni. Mert a fiúk vagy félórája itt könyörögnek nekünk, hogy már fáj a lábuk a sok sétától és éhesek. Bevallom én is kezdek megéhezni. Egy gyors kajádánál álltunk meg. Abban a pillanatban a fiúk berohantak, mint az őrültek. Mi lányok komótosan besétáltunk. Mikor mindenki kikérte a kajáját leültünk egy asztalhoz és miközben ettünk jókat nevettünk illetve hülyültünk. Lassan ballagtunk ki a kajádából és a tenger part felé vettük az irányt. Elég sokáig kint voltunk. Vizi csatáztunk versenyt úsztunk meg ilyeneket csináltunk. Lassan haza ballagtunk.
Mikor a Hotelhez értünk a Kristóf a fülembe súgta, hogy éjfélkor legyek a tetőn, mert van számomra egy meglepetése. Hát oké. Lassan közeledett az éjfél a lányok rég alszanak.
Úgy döntöttem, hogy egy szál pizsamában fogok, a tetőre menni ugyanis nagyon meleg van még most is. Lassan el kezdtem fel battyogni a tetőre a lépcsőn keresztül ugyanis a lift odáig sajna nem megy fel.
Na, mindegy. Mikor felértem elállt a lélegzetem nem is tudtam, hogy a hotel tetején van medence.
Holnap a csajokkal tuti egész nap benne leszünk. Közelebb mentem a medencéhez. Ekkor vettem észre, hogy itt van Kristóf, aki engem nézet. Mikor észrevette, hogy megláttam elmosolyodott. Oda jött hozzám.
- Szia. Cuki a pizsid. - a képéről levakarhatatlan volt a kaján vigyora.
- Szia. Mért hívtál ide fel? - kérdeztem kíváncsian.
- Csak azt szerettem volna mondani, hogy ami köztem meg Kriszti között volt az nem volt komoly. - mondta volna tovább, de félbe szakítottam.
- Ha azért hívtál ide, hogy ezt elmond, akkor teljesen feleslegesen vagyunk itt ezt bármikor máskor is el tudtad volna mondani.
- Nem ezt akartam csak mondani. Hanem azt is, hogy teljesen beléd estem mikor megismertelek. Azóta próbálok a közeledbe kerülni. Az egész Krisztis dolog azért kellett, hogy féltékeny legyél. De mikor összejöttél Olivérrel mikor láttam, hogy megcsókol a szilveszteri bulin, mikor láttam, hogy csókolóztok, kézen fogva sétáltok, meg mikor rátok nyitottam teljesen összetörtem belülről. Akkor már nem tudtam, hogy lesz-e esélyem nálad egyszer, vagy, hogy örökre Olivérrel maradsz-e ezekbe bele se mertem gondolni. Bele bolondultam abba, hogy talán sose leszel az enyém. Mikor meg tudtam, hogy szakítottatok örültem, mert tudtam lesz nálad esélyem, de mikor meg láttalak kisírt szemekkel összetört fájó szívvel a szívem szakadt meg érted. Sose szeretem azt látni, hogy nem vagy boldog. Imádom, mikor mosolyogsz. SZERETLEK ESZTER. Kicseszettül szeretlek.
Épp mondtam volna valamit mikor...
CITEȘTI
Mikor megismertelek. /BEFEJEZETT/
DragosteSziasztok! Ceglédi Eszter vagyok.15 éves. És ez a történet az én életemről fog szólni.