Ma hihetetlen hamar keltem mivel ma találkozom a barátaimmal és ma kapják meg tőlem az ajándékaikat. Remélem mindenkinek tetszeni fog főleg Nikinek, mert neki egy különleges ajándékot szántam. Szóval, mintha puskából lőttek volna ki úgy ugrottam ki az ágyból rohantam a fürdőszobába rendbe szedni magam és felöltözni. Mikor ezekkel meg voltam át mentem a bátyámhoz megnézni fent van-e. Persze, hogy nem volt. Ezért úgy döntöttem, hogy felkeltem a szokásos módon. Mint jó testvér rá ugrottam kiabálva, hogy:
-FELKELNI LUSTA NÉPSÉG. KI AZ ÁGYBÓL MERT LASSAN INDULNI KELL.- a tesóm fájdalmasan felnyögött, amin nekem röhögnöm kellett.
- Szállj le rólam Eszti nem vagy már valami könnyű lány.
- Chhh kedves nagyon kedves vagy.
- Tudom, de menj, hogy el tudjak készülni időben.
- Oké. – azzal fogtam magam és kimentem a szobájából le egyenesen a konyhába keresni valami ennivalót, mert megéheztem. Mikor megettem a reggelimet addigra a bátyám is elkészült. Minden ajándékot beraktunk a kocsiba és mentünk is. Mint meg tudtam a kocsiban ott lesz Dominiknél még Kristóf is meg Olivér is és nekik nem vettem semmit majd veszek valamit nekik és oda adom majd az újévi bulin. Meg érkeztünk Domiékhoz és minden ajándékot becipeltünk. Mindenkit végig öleltem és kezdődőt is az ajándékosztás.
Először én adtam oda mindenkinek az ajándékát. Dominiknek egy bőr karkötőt és egy koponyás pulcsit vettem, Heninek egy Iphone 5S-t vettem mellé 6 tokot, Norbinak egy gördeszkát vettem, Niki meg régi képeinkből készült albumot kapott tőlem. Mikor mindenki megkapta, amit én vettem nekik akkor kaptam sok ölelést meg puszit Niki annyira meghatódott, hogy elsírta magát. Bocsánatot kértem Olivértől meg Kristóftól, hogy nekik nem vettem semmit, mert nem tudtam, hogy itt lesznek. De mondtam nekik, hogy majd kapnak ajándékot csak kicsit, később mert most nincs nyitva semmi bolt. Nem haragudtak érte.
Én olyan jó ajándékokat kaptam. Nikitől 2 karkötőt, Dominiktől 3 teló tokot kaptam. Ezeket már rég kinéztem magamnak csak nem jutottam el odáig, hogy meg vegyem, Norbitól egy tök jó ruha összeállítást kaptam. Tuti nem egyedül választotta, Henitől egy nyakláncot és hozzá illő fülbevalót kaptam. Annyira tetszenek, hogy sokat fogom hordani őket, Kristóftól egy baglyos párnát. Nagyon aranyos mindenki tudja, hogy élek halok a baglyos dolgokért, Olivértől meg egy bajuszos nyakláncot és egy baglyos nyakláncot kaptam. Mit ne mondjak nagyon meg lepett, hogy Olivér vett nekem valamit. De az még jobban, hogy alig ismer, mégis tudja milyen cuccokat szeretek.
Nagyon jól szórakoztunk együtt rengeteget röhögtünk. Olivér elhívott az új évi buliba amire persze igent mondtam. Most majd kicsattanok az örömtől. Este értünk haza én egyből pizsibe öltöztem és mentem aludni. Nem kell mondanom, hogy vigyorogva aludtam el.
CITEȘTI
Mikor megismertelek. /BEFEJEZETT/
DragosteSziasztok! Ceglédi Eszter vagyok.15 éves. És ez a történet az én életemről fog szólni.